Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 10. 11. 2006 12:55

Barborka
♥♥♥♥♥♥-
Místo: Karlovy Vary
Registrovaný: 10. 1. 2006
Příspěvky: 1143

POSILOVNA

Chtěla bych zhubnout a tak jsem začala chodit do posilovny (je to jediné cvičení, které mě baví wink).
Zatím tam chodím měsíc, takže jsem naprostej začátečník.
Chodíte někdo do posilovny? Zformovala vám postavu? Jak a co cvičíte?

Není tady

 

#2 10. 11. 2006 13:16

Nela
♥♥♥♥♥♥-
Registrovaný: 10. 1. 2006
Příspěvky: 1891

Re: POSILOVNA

Barborko, taky jsem začala chodit do posilovny - asi dva měsíce, takže jsem  rovněž začátečník. Moc mě to baví, chodíme  tři kámošky tak 3x - 4x týdně, asi na hodinu a čtvrt. Ze začátku se nehubne, nabírá se svalová hmota, takže se raději ani nevážíme, protože jsme se dozvěděly,že  budeme nejdřív přibírat.  Doufám, že vydržíme, a že  uvidíme brzy výsledky.  Každopádně se už teď cítíme lépe a začíná to být pro nás pěkná droga.tummenupp


"Člověk si uvědomí, že byl šastný, až už je to pryč."

Není tady

 

#3 10. 11. 2006 13:39

jsem.sva
♥♥♥♥♥--
Místo: Plzeň
Registrovaný: 20. 1. 2006
Příspěvky: 601

Re: POSILOVNA

Já chodím už pár let, poslední dobou pravidelně. Je pravda, že je svalová hmota t잚í než tuk, ale na postavě je cvičení vidět. Postavu to na 100% zformuje, ale musíš dodržovat i vhodný jídelníček. Pokud se budeš cpát bůčkem a pak si zajdeš 1x týdně zacvičit, tak to asi nebude ono... smile  Pro odstranění tuku bys sis měla nakládat menší váhy a vícekrát opakovat.

Upravil(a) jsem.sva (10. 11. 2006 13:45)

Není tady

 

#4 10. 11. 2006 14:56

Barborka
♥♥♥♥♥♥-
Místo: Karlovy Vary
Registrovaný: 10. 1. 2006
Příspěvky: 1143

Re: POSILOVNA