29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Kamarádka studuje podnikatelskou v Jindřichově Hradci nebo naní špatná manažerka s cestovním ruchem v HK, ale jde o to, jaký tě zajímá obor?
Není tady
ja študujem cestnú dopravu-prevádzku a ekonomiku. je to zabiják
Není tady
Já přemýšlím nad psychologií (Olomouc) nebo ošetřovatelství (UK) nebo speciální pedagogikou předškolního věku...
Není tady
já bych chtěla od příštího roku buď taky psychologii v Olmiku a nebo VOŠ sociální v Brně ....
Není tady
Tak já už mám naštěstí dostudováno
Loni jsem úspěšně ukončila VOŠ sociální.. Celkem makačka!
dagi napsal(a):
Tak já už mám naštěstí dostudováno
Loni jsem úspěšně ukončila VOŠ sociální.. Celkem makačka!
Upřímně závidím..taky už bych ty studia chtěla mít za sebou!
Není tady
hlásila ale nakonec jsem tam nešla.... no jsem blbá,ale chtěla jsem si dát rok pauzu, udělat si v klidu řidičák,vyřešit konečně zdravotní stav....asi v listopadu jdu na operaci ...pak se chceme stěhovat s přítelem a jedno k druhému....
no a taky doma mi bylo řečeno že mi nikdo dalších x let sponzora dělat nebude
takže mi nic jiného než najít si práci ani nezbývalo...
ale pokud bude vše ok tak bych chtěla od příštího roku jít studovat,sice jen dálkově,ale aspon to....s gymplem totiž nejsem nic....
a co ty misho studuješ?
Není tady
já dělám první rok veterinu v brně a je to mazec!
Není tady
hlasim se v USA na kriminalku(hmm dna ,otisky prstiku apod hehe ) a na zachranarku
snad se dostanuuuuuu..testy jsem jeste nedelala..to prijde pristi rok
Není tady