6. prosince : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 6. prosince : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, když vás tlačí čas i finance! 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Pomoc . teď mě tak šíleně vytočili v GE, že jsem vzteky až brečela. Mám pocit, že mě chtějí připravit o zdraví. Máte s nimi někdo také zkušenosti? Podělte se.
Není tady
Mám, nedobré.... Už jsem jinde.
Není tady
Simona napsal(a):
Pomoc
. teď mě tak šíleně vytočili v GE, že jsem vzteky až brečela. Mám pocit, že mě chtějí připravit o zdraví. Máte s nimi někdo také zkušenosti? Podělte se.
Ahoj, co se Ti stalo? já jsem u nich už 6 let a nemohu si je vynachválit. Před tím jsme byl v KB a ten přístup byl hrozný
Není tady
No já se divím, že vůbec někdo má u GE účet. Nemám osobní zkušenost, ale co jsem zaschlechla, tak mají šíleně vysoké měsíční poplatky (za vedení účtu, výběry atd.).
Není tady
já účet u GE mám a jsem spokojená,bankovní poplatky jsou srovnatelné s ostatníma a já mám internetbanku a tam je to ještě výhodnější.. a vubec nemusim do banky chodit
Není tady
Byla jsem tam "pouze" dvakrát na pohovoru - taky nikdy více. Jinak mám pár kolegů, kteří tam dříve pracovali a také se jim tak nelíbilo. Banka je dle mě špatná jako celek.
Není tady
jeden z účtu máme u Ge money bank a je to bez problémů, máme od nich i hypotéků a když náhodou není z čeho strhnout, tak není problém.. Při návštěvě pobočky vždycky vyjdou vstříc a řeší. A spousta věcí se dá zařídit přes internet, takže na pobočku chodíme minimálně..
Není tady
Tak vidím, že jste na tom stejně. Já mám u nich účet asi 6 let, sice poplatky jsou hodně vysoké a všechno je strašný problém, ale budiž. Problém mám následující, maminka v lednu zemřela a měla u nich účet a pojištěnou půjčku. Nejdříve vůbec nechtěli vzít na vědomí, že mamka zemřela, stále ji pslali dopisy atd. Úmrtní list jsem dodala 3x, nesčetně krát volala na info linku a byla osobně na pobočce. Všude mi dávali rozdílné informace. Hned při první návštěvě mi pracovnice řekla, že úvěr je pojištěn a tudíž ho zaplatí pojišťovna, tak ať mi nic neplatíme. Tudíž jsem na ni spoléhala a nic jsme neplatili. Dneska jsem od pojiš´tovny zjistila, že vyplatí dluh nám a ne GE, tam jsme prý měli stále platit. Teď v GE samozřejmě naskákaly penále. Volala jsem opět na info linku GE, jak to tedy je. Pracovnice na mě byly strašně nepříjemné, stále mi skákaly do řeči, volala jsem dvakrát protože ta první mě kamsi přepojila, kde to nikde nikdo nebral. Dokonce mi otráveným hlasem řekla, a proč jako voláte vy? to ona jako umřela nebo co? Už jsem to nezvládla a fakt se sesypala. Ne jen, že je pro mě strašně těžká ztráta mamky, ale ještě to musím někde řešit.
Přitom mamka měla víc účtu, hypotéku atd. Všude mi hned řekli, jak máme postupovat a je všechno bez prolémů. Ale tyhle paka v GE jsou strašný. Jsem z nich na pokraji sil. Dokonce jsem napsala dopis, ale nikdo se neobtěžoval mi odpovědět. A to já jsem na ně vždycky velice milá, protože také dělám na informační lince a vím jaké to je, když volá rozčílený zákazník. Ani jednou mi třeba nikdo nevyjádřil soustraast a neřekl, že mi chtějí pomoci. Dost u nich chybí slušnost.
Není tady
Já měla od nich půjčku na auto a už nikdy. Takových peněz. Účet u nich naštěstí nemám a reference hlavně u naší pobočky nejsou dobré.
Není tady
Přesně tak Simon... jsou nepříjemný a vědí s prominutím ho :-)(omluva všem koho sprosté slovo uráží) každej ti řekne úplně něco jinýho... já kvůli nim provolala strašnejch peněz... 30 minut mě nechali čekat na přepojení!!!! Nakonec jsme to museli jet vyřídit do centrální banky GE a tam jsme čekali 3 HODINY na jeden zasr... papír... a to ještě byly hádky, že nám ten papír nedaj, tak jsem řekli, že jsme pojištěni u DASky(poj. právní ochrany) a ať si to v tom případě řeší s nimi, že na ně podáme trestní oznámení...najednou to šlo...
Není tady
Simona napsal(a):
Tak vidím, že jste na tom stejně. Já mám u nich účet asi 6 let, sice poplatky jsou hodně vysoké a všechno je strašný problém, ale budiž. Problém mám následující, maminka v lednu zemřela a měla u nich účet a pojištěnou půjčku. Nejdříve vůbec nechtěli vzít na vědomí, že mamka zemřela, stále ji pslali dopisy atd. Úmrtní list jsem dodala 3x, nesčetně krát volala na info linku a byla osobně na pobočce. Všude mi dávali rozdílné informace. Hned při první návštěvě mi pracovnice řekla, že úvěr je pojištěn a tudíž ho zaplatí pojišťovna, tak ať mi nic neplatíme. Tudíž jsem na ni spoléhala a nic jsme neplatili. Dneska jsem od pojiš´tovny zjistila, že vyplatí dluh nám a ne GE, tam jsme prý měli stále platit. Teď v GE samozřejmě naskákaly penále. Volala jsem opět na info linku GE, jak to tedy je. Pracovnice na mě byly strašně nepříjemné, stále mi skákaly do řeči, volala jsem dvakrát protože ta první mě kamsi přepojila, kde to nikde nikdo nebral. Dokonce mi otráveným hlasem řekla, a proč jako voláte vy? to ona jako umřela nebo co? Už jsem to nezvládla a fakt se sesypala. Ne jen, že je pro mě strašně těžká ztráta mamky, ale ještě to musím někde řešit.
Přitom mamka měla víc účtu, hypotéku atd. Všude mi hned řekli, jak máme postupovat a je všechno bez prolémů. Ale tyhle paka v GE jsou strašný. Jsem z nich na pokraji sil. Dokonce jsem napsala dopis, ale nikdo se neobtěžoval mi odpovědět. A to já jsem na ně vždycky velice milá, protože také dělám na informační lince a vím jaké to je, když volá rozčílený zákazník. Ani jednou mi třeba nikdo nevyjádřil soustraast a neřekl, že mi chtějí pomoci. Dost u nich chybí slušnost.
Tak to je mi líto, ale protože jsme pracovala jedné pojišťovně tak vím, že vše se řídí Všeobecnými pojistnými podmínkami VPP), případně podmínkami, které jsou nedílnou součástí každé smlouvy. Je dobré si je VŽDY prostudovat a pokud nerozumím, zavolat přímo např. na pojišťovnu.
U nás jsou na pobočkách velmi ochotní a vstřícní. Je to asi jen o lidech.
Přeji hodně úspěchů při řešení této smutné záležitosti
Není tady
Simona napsal(a):
Pomoc
. teď mě tak šíleně vytočili v GE, že jsem vzteky až brečela. Mám pocit, že mě chtějí připravit o zdraví. Máte s nimi někdo také zkušenosti? Podělte se.
Co konkretne potrebujes ? Jednu z negativnich zkusenosti mam jejich stupidni zmenu portu pro SSL ze 443 na 8443, jeden telefonat o standardu podle RFC to spravil, uz jedou postaru a obcas se nepripojim, kvuli problemu s certifikatem - opet jejich chyba.
Tvuj Dark Angel.
Není tady
Simono vlítni tam, nech si zavolat ředitele a udělej řádnou scénu, pokud bude ředitel pobočky stejnej magor, tak jeho nadřízenýho, atd. Nechci se nikoho dotknout, ale bavit se s holčinama na jakékoliv infolince je ztráta času, nikdy nic neví.
Není tady
Nejdražší banka a nejarogantnější přístup k zákazníkovi
Není tady
Markét, to jsi si teda taky užila. Nedivím se, že někomu rupnou nervy a někoho napadne. Je to síla.
Krtonožko, problém je ten, že jsme smlouvy ani nenašli a jak jsem psala všude jinde mi poradili dobře, takže jsem čekala, že to bude tak i u nich. Ani ve snu by mě nenapadlo, že to je jinak. V pojiš´tovně kde byl úvěr pojištěn jsou bezva a hodně profesionální. Také mi tam nějaký kluk, kterému jsem se dovola řekl, že mám příště volat přímo jim. No, teď už to vím. Ale to je pozdě. A to já jsem takový děsný poctivec, všechno mám v pořádku, všude posílám všechno včas, veškeré informace předávám. po mamčině smrti jsem vlastně zařídila všechno sama, notář neměl skoro žádnou práci. A stejně mě dokáže něco rozhodit.
Tiina, jde na něj brácha, myslím, že teď tam právě je. Jsem zvědavá co vyřídí.
Jak píše Markét, už bych si od nich nevzala ani prd. Mám ještě účet u ČSOB a radši si všechno převodu k nim, mají úplně jiný přístup.
Není tady
Teď jsem se schválně ptala kolegyně, co tam má osobní účet a měsíční poplatky jsou prý až 500,- Kč. No to je síla. Neumím si představit, že bych dobrovolně "vyhazovala" tolik peněz.
Není tady
Souhlasím s Ivanem - příšerná to banka:kapitulation:
Simčo, to je mi líto, držím pěstičky štěstí, aby to nakonec dopadlo. Je to o nervy se s někým v takové situaci handrkovat. Takže ještě jednou hodně štěstí a síly.
Není tady
All : Jakou banku navrhujete ? Klidne ji vymenim, kdyz to bude za to stat. Poplatky v GEMB jsou teda otresne, sluzby mi vyhovuji.
Vas Dark Angel.
Není tady
DarkAngel: navrhuji Českou spořitelnu - mimochodem, jsem u ní zaměstnaná
Není tady
Ja mam účet u ČSOB. Poplatky v normě, k účtu mám zdarma Internetbanking, takže taky nemusím chodit do banky a co se týče služeb banky, tak jsem spokojená s infolinkou - vždy rychlá a věcná odpověď a když jsem měla problém s obnovením karty díky jedné jejich zaměstnankyně, která mou žádost zapomněla odeslat, tak se mi pak na klientském oddělení přednostně věnovali, byli vstřícní, omlouvali se a žádost zpracovali urgentně a jakmile byla karta hotová, volali mi, že je připravena k vyzvednutí. No a ta spousta bankomatů, které jsou téměř všude.
Sice jsem z toho byla tehdy vypruzená, ale uznávám, nikdo není bezchybný. Takže já bych banku neměnila.
Není tady
kijjo napsal(a):
DarkAngel: navrhuji Českou spořitelnu - mimochodem, jsem u ní zaměstnaná
OT: Nikdo se mě neptal, jestli se chci narodit. Tak teď mi nikdo nebude říkat, jak mám žít... Hezke motto ;-)
Sporitelna ? :-( No nevim ...
DA
Není tady
DarkAngel:
Dík, taky se mi motto moc líbí.
Co máš proti Spořitelně? Neptám se, že bych třeba byla naštvaná, to ne, jen mě to zajímá. Každý máme jiné zkušenosti.....
Není tady
kijjo napsal(a):
Co máš proti Spořitelně? Neptám se, že bych třeba byla naštvaná, to ne, jen mě to zajímá. Každý máme jiné zkušenosti.....
Ty jo, vzdyt je to stara komunisticka banka - stejni lide, neverim, ze se tam toho moc zmenilo. pamatuji si frontu na 30 minut u prepazky a nez na me dosla rada, napadlo me ucet rovnou zrusit. Tak se tak stalo, od te doby byla CSOB, take nic moc, GECB, nic moc a GEMB jeste horsi. Vadi mi ty jejich neustale vypadky cert. serveru, jinak pohoda.
Dark Angel.
Není tady