Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 5. 9. 2006 8:37

bensi
♥♥♥♥♥♥-
Registrovaný: 5. 9. 2006
Příspěvky: 2018

Vyhoření

Milé babinetky,
netušila jsem, že někdy budu potřebovat pomoc, ale teď je mi každá rada drahá. Nemám si celkem na co stěžovat (osudy některých holek tady docela vyrážejí dech), ale úplně jsem ztratila profesní motivaci. Prostě mne práce strašně štve a mám k ní odpor, dělám tak trochu ve výzkumu. Navíc ještě studuji PhD a potřebuji dodělat disertaci. Nedokáži s ní hnout. Z duševní práce se mi zvedá žaludek, nedokáži se na počítač ani podívat, natož na články, které potřebuji přečíst. Potřebovala bych se znovu zmotivovat a dokončit to. Ale spíš myslím nad různými útěky od reality. Je to kruh, čím víc jsem pod tlakem, tím víc utíkám. Za každou radu budu vděčná!! Díky.

Není tady

 

#2 5. 9. 2006 8:42

Nety
♥♥♥♥♥♥♥
Registrovaný: 10. 1. 2006
Příspěvky: 11785

Re: Vyhoření

Bensi, a nepomohlo by - pokud je to možné, nějak se na to na pár dní úplně vykašlat a dělat něco absolutně jiného???
Já tohle měla jednou na vejšce před státnicema. nepříjemný strašně.  Vždycky jsem si našla tisíc jiných zbytečných aktivit než to, co jsem musela a potřebovala dělat. Ale zlomilo se to nějak samo. Nějak jsem najednou začala být šastnější a s tím jsem dostala i chu a sílu se zmobilizovat a nandat jim to :-)) Ale, jak k tomu dojít, to Ti neporadím. Prostě se chu a síla vrátila sama. Ale bylo to o fous...., kdyby to trvalo déle, bylo by pozdě roll vissla


http://b2.lilypie.com/b5R4p1/.pnghttp://img150.imageshack.us/img150/7624/beznzvuyw6.jpg

Není tady

 

#3 5. 9. 2006 9:17

annie
♥♥♥♥♥♥-
Registrovaný: 7. 2. 2006
Příspěvky: 2920

Re: Vyhoření