14. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 14. února : Kyjevské smaené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd! 14. února : Menopauza mění vzhled eny. Na co vechno má vliv kolísající hladina hormonů |
|
|
Eva. napsal(a):
Crumb napsal(a):
Spoustu věcí nemůeme změnit a musíme je přijmout. Můeme se z nich ale také poučit, pokusit se zjistit, co za nimi vězí, jestli se dějí náhodně nebo zákonitě, jestli k nim dochází podle nějakého plánu, podle karmy atd. Tak například v mém rodném městě ije ena, která u pochovala tři své partnery. Je to náhoda? Nebo za tím vězí něco jiného? Ona to neví. Přijala sice statečně vechny ty pohromy, ale bojí se hledat si dalího partnera, aby to nedopadlo stejně jako s těmi předchozími. Asi se jí zmíním o těch palmových listech. Samotného by mě zajímalo, co by jí o jejímu problému pověděly.
Nu, ví, crumbe, nevím, jak se můu poučit ze smrti mého tatínka... Něco opravdu lze jenom přijmout.
Palmové listy, to bude zase jenom takové placebo. Nebo otisk prstu kadého člověka je naprosto individuální záleitost... Sami tam píou, e mají jen 108 typů... Ale jestli někomu pomůe placebo za 6 600,- Kč ke zvýení kvality ivota, tak to je pak prima, proč ne.
Môe sa nauči prijíma smr... alebo trebárs zisti, e "vás ani smr nerozdelí", e niektoré spojenia sú silnejie ako smr.
Není tady
Selimo, to je pro mě samozřejmé. Proto mě nenapadlo, e bych se to měla učit.
Není tady
Crumb napsal(a):
Evo, to otřepané klié "Boe, dej mi sílu přijmout to, co nemohu změnit. Dej mi odvahu změnit to, co změnit lze. A dej mi schopnost rozeznat jedno od druhého" samozřejmě znám. Z přísně náboenského hlediska jsou ale tato slova bohapustým rouháním. Ty má jako správný věřící pokorně přijímat vechna Boí doputění. Nemá je zkoumat a nemá se pokouet je měnit. Ve se děje z vůle Nejvyího. Nemá zkoumat, co můe nebo nemůe měnit. V bibli má jasně napsáno, co má dělat. Například je tam přímý rozkaz Vemohoucího, který nařizuje upalovat čarodějnice. Nebo je tam jasný rozkaz Vemohoucího zabíjet homosexuály. Je tam zároveň zdůrazněno, také samotným Vemohoucím, e tato nařízení platí po vechny věky věků. To znamená, e platí i dnes. Take nemusí nad ničím mudrovat a můe se hned pustit do díla. A pokud jde o ty "nesmyslné závěry", tak ty dělají různí vykladači bible, kteří ji velijak překrucují, vichni ti vymývači mozků.
Crumbe, to, e je to pro tebe otřepané klié je tvůj názor, neberu ti ho. Ale třeba zas pro mě není. Povauji to za jedno z nejmoudřejích vyjádření ohledně toho, jak má člověk procházet ivotem.
Podle výe zvýrazněného by podle tebe Crumbe měl být člověk jen pasivním přijímatelem veho kolem.
Já nejsem ádný znalec Bible, ale není tam třeba obsaen i citát "Tluč a bude ti otevřeno". ? tedy e se má člověk sám aktivně přičinit?
Ohledně toho - upalovat (respektive nenechat na ivu) čarodějnice - jak to koresponduje s přikázáním Nezabije? Toté u homosexuálů???
A proč by jako proboha měli být homosexuálové zabíjeni??? Ten tvůj přídavek - nemusí nad ničím mudrovat a můe se pustit do díla, ten je fakt . Je to nádherný návod pro hloupé dogmatiky, stádo, nemyslící fanatický dav
Víra v Boha je mi mnohými věcmi blízká. Pak ale vdy dojdu k pasáím podpobným těm od Crumba, a zvedá se mi aludek a otvírá kudla v kapse,
Není tady
Evo444, nebuď na sebe tak přísná. Nechtěj mít vechno vyřeené a naplánované rychle a teď hned.
Teprve nedávno jsi proila velikou ránu, tím víc, jak to bylo straně nečekané a rychlé.
Doporučuji - zkus teď nějaký čas nic neřeit. Ani to, co se stalo, proč se ti to stalo, má-li a nebo nemá-li to v karmě atd. Nech tomu troku čas, ne se to v tobě usadí.
Někde na babinetu byla vyslovena jedna věta jako rada pro velmi těké situace. Zněla nějak takto: Starej se o děti a měj je ráda.
Pokud potřebuje mít pro ivot nějaký plán, dej si teď na nějaký čas jako plán toto. To toti vůbec není málo.
A věřím, e za nějaký čas (řádově by to měly být měsíce) ty dalí plány přijdou přirozeně, jaksi samy.
Není tady
Nerozumím, jak to crumb myslel s tím příspěvkem o upalování čarodějnic atd. Doufám, e to myslel jako ironii a ne váně, e se tak má někdo chovat.
Není tady
Judyna napsal(a):
mia napsal(a):
eva4444 napsal(a):
Lupino, jakou metodu má na mysli?
Taky mě to zajímá...
Prosím - mě taky.
Tak tu to máte. Holky, co to dělaly ale říkaly, e se opravdu nutno propracovat k tzv. očistnému pláči - ne e párslziček. Jedna kamarádka to říkala, e si párkráte fňukla a myslela si, e je hotová, ale nedalo jí a pokračovala a ve chvíli, kdy na to kápla, říkala, e bulela nezvladatelně asi půl hodiny. Co ovem není nutnost jen, e by to asi měl provázet pocit "bingo!"
Není tady
eva4444 napsal(a):
Jj, potřebuju plán, cíl. Bez toho ani nepracuju, kdy chybí důvod, cíl. Krnim doma.
Krní????? A nechce jednu po čumáku? Sakra, osobo - dělá nejdůleitějí věc, která vůbec na světě existuje! Vychovává potěr
Není tady
lupina montana napsal(a):
Judyna napsal(a):
mia napsal(a):
Taky mě to zajímá...Prosím - mě taky.
Tak tu to máte. Holky, co to dělaly ale říkaly, e se opravdu nutno propracovat k tzv. očistnému pláči - ne e párslziček. Jedna kamarádka to říkala, e si párkráte fňukla a myslela si, e je hotová, ale nedalo jí a pokračovala a ve chvíli, kdy na to kápla, říkala, e bulela nezvladatelně asi půl hodiny. Co ovem není nutnost jen, e by to asi měl provázet pocit "bingo!"
Díky za odkaz.
Není tady
Mnooo, hodne silne! Cetla jsem v praci, ale dukladne vyzkouset stihnu az zitra v knihovne. Doufam, ze z toho nebude nejakej "poprask" z mych krokodylych slz...
Není tady
Mám takový dojem, e ty moje komentáře nikdo pořádně nečte, nebo se nevyjadřuju dost srozumitelně. Asi jsem byl patně pochopen. No, je to nejspí moje vina. Tak jetě jednou: Pokud jde o bibli, tak tu jsem přečetl opravdu celou a pozorně. Nevěřím, e bible je svaté písmo a nevěřím ani v biblického Hospodina. Zmínky o pronásledování čarodějnic jsem uvedl jako příklad násilí, které se v bibli hojně vyskytuje (bible je násilím, nesnáenlivostí a vraděním přímo propikovaná), a také jako ukázku toho, jak lze bibli snadno zneuít ke zlu, co se ukázalo např. při čarodějnických procesech v dobách středověké inkvizice. Ironicky jsem místy uil náboenské rétoriky některých kazatelů, abych demonstroval, jak lze lidi prostřednictvím bible manipulovat, jak je lze radikalizovat apod. Nebylo to míněno jako návod k tomu, aby se tak někdo choval.
A upalování čarodějnic?
Čarodějnice byly pronásledovány u u starých Asyřanů a Babylóňanů, od kterých se tomu naučili i dalí národy a také Hebrejci, a to patrně v dobách tzv. babylónského zajetí, kdy byl určitý počet Izraelitů deportován babylónským králem Nabukadnezarem do Mezopotámie. V Babylónii se věřilo, e čarodějnice mohou posednout due zemřelých, e mohou větit, e mohou magicky kodit svému okolí atd. Návody na pronásledování čarodějnic nalezneme také u Izraelitů. V bibli varuje Mojí před čarodějnicemi v Deuteronomiu (18,913), kde nabádá Izraelity, aby se mezi nimi nevyskytl nikdo, "kdo by provedl svého syna nebo svou dceru ohněm, větec obírající se větbami, mrakopravec ani hadač, ani čaroděj, ani zaklínač, ani ten, kdo se doptává duchů zemřelých, ani jasnovidec, ani ten, kdo se dotazuje mrtvých", protoe "kadého, kdo činí tyto věci, má Hospodin v ohavnosti". V Exodu (22,17/18/) pak čteme známý příkaz: "Čarodějnici nenechá naivu". Trestem za čarodějnictví bývalo tehdy obvykle ukamenování, o kterém se také zmiňuje Mojí: "Mu či ena, v nich by byl duch zemřelých nebo duch větecký, musejí zemřít. Ukamenují je. Jejich krev padni na ně." Čarodějnictví vak bylo vnímáno i jako vzpoura proti Hospodinovi: "Vzdor je jako hříné větění" nebo podle starího překladu "Zpoura je hřích jako čarodějnictví" (1 Sam 15,23). A vzpouru trestal Hospodin ohněm. Ukazuje to pasá v Pentateuchu (Numeri, kapitola 16) o vzpouře lévijce Kóracha a jeho věrných proti Mojíovi, který spolu s dvě stě padesáti dalími stoupenci povstal proti Mojíovi. Pro Kóracha atd. do dopadlo patně a nakonec "od Hospodina ... vylehl oheň a pozřel těch dvě stě padesát muů" (Numeri 16,33). Čarodějnictví bylo spojováno také se smilněním: "Kdyby se někdo uchyloval k duchům zemřelých a k vědmám, aby s nimi smilnil, proti takovému se obrátím a vyobcuji jej ze společenství jeho lidu" (Leviticus 20,6). Také smilstvo bylo trestáno ohněm, jak demonstruje pasá známá jako "Juda a Támar" (Genesis 38). Kdy bylo Judovi oznámeno "tvá snacha Támar se dopustila smilstva a dokonce je ji z toho smilstva těhotná, Juda řekl: "Vyveďte ji, a je upálena" (Genesis 38,24). Tvrdě se trestaly i jiné "mrzké" činy, např.: "Kdyby někdo pojal enu a zároveň i její matku, spáchal mrzký čin. Budou upáleni, mu i ty eny, aby nedocházelo mezi vámi k mrzkým činům" (Leviticus 20,14). Hospodin měl také zálibu v tom, čemu se říkalo "zápalné oběti". Tak například, kdy zkouel Abrahamovu poslunost, řekl mu: "Vezmi svého jediného syna Izáka, kterého miluje, odejdi do země Mórija a tam ho obětuj jako obě zápalnou na jedné hoře, o ní ti povím" (Genesis 22,2). Ve středověku bylo čarodějnictví označeno za kacířství, tedy za vzpouru proti Hospodinu, a bylo také, přesně v intencích Starého zákona, trestáno smrtí upálením. Tento trest pro čarodějnice kodifikoval v roce 1231 římskoněmecký císař Friedrich II. Sicilský.
Právě pro výe uvedené věci nepokládám Starý zákon za svaté písmo, hodné následování, a nevěřím také, e starozákonní Hospodin je nejvyí bostvo. Snad jsem to napsal dost srozumitelně a doufám, e jsem přísluné pasáe citoval správně.
Vechny srdečně zdravím.
PS: Jestli jsem někoho natval, tak mě to mrzí.
Není tady
Lupino, to zní dost zajímavě. To vyzkouím, a děti někdy brzy usnou a budu mít klid.
Pokusím se jako matka polepit a myslet víc na ty děti, ne na to, co bych měla nebo mohla. Já jsem nepracovala a teď od dubna, take týden, a u z toho mám patné (s)vědomí a vlastně nevím proč pořádně.
Není tady
Jak tu čtu ty krutosti z bible, tak ten novozákonní Bůh Jeí zase hlásal nenásilí, e? Stejně je to divné, pokud by Bible byla svatá kniha, mohl by být Bůh konzistentní v názorech a ne e starozákonní je jakoby jiný ne novozákonní.
Není tady
Velmi dobrý postřeh. Poselství Jeíe Krista v Novém zákoně je toti jiná káva. Proto také Hospodinovi kněí odsoudili Jeíe k smrti.
Není tady
Přesto, e Bibli nenapsal bůh, ale její části napsali a do bible vybrali lidé, co v ní bude, není třeba ji celou apriori zatracovat. Kromě toho straného násilí je v ní i hodně moudra. Hlavně v části Nový zákon.
Evo4444, Jeí není Bůh. Má v tom hokej.
Není tady
Crumbe, k tvému názoru o otřepaném klié "Boe, dej mi sílu přijmout to, co nemohu změnit. Dej mi odvahu změnit to, co změnit lze. A dej mi schopnost rozeznat jedno od druhého" .
Já ti to teda přeloím.
Přijímám to, co nemohu změnit. Měním to, co změnit lze. Učím se rozeznat jedno od druhého.
Toto je pravdivé, funguje to a pokud to člověk umí, mnohonásobně to zlepuje kvalitu jeho ivota. Tys moná jetě nedoel k pochopení těchto slov, proto se o nich vyjadřuje jako o klié.
Slovo Bůh v modlitbě nemusí být pro člověka nutně červeným hadrem, pokud je moudrý a dovede v ní vidět její skutečnou podstatu.
Upravil(a) Eva. (9. 4. 2016 7:10)
Není tady
lupina montana napsal(a):
Judyna napsal(a):
mia napsal(a):
Taky mě to zajímá...
Prosím - mě taky.
Tak tu to máte. Holky, co to dělaly ale říkaly, e se opravdu nutno propracovat k tzv. očistnému pláči - ne e párslziček. Jedna kamarádka to říkala, e si párkráte fňukla a myslela si, e je hotová, ale nedalo jí a pokračovala a ve chvíli, kdy na to kápla, říkala, e bulela nezvladatelně asi půl hodiny. Co ovem není nutnost jen, e by to asi měl provázet pocit "bingo!"
Tak jsem si pečlivě přečetla ten odkaz od lupiny a pečlivě o něm přemýlela.
Ano, je uitečné si poloit otázku Co je mým skutečným ivotním posláním?
Já jsem si na tuto otázku odpověď jaksi přirozeně zodpověděla, mám pocit, e to jasně vím, ten pocit "bingo" tam cítím.
Ale nerozumím tomu, proč by se měl člověk ptát tak dlouho "a k očistnému pláči"? Nakonec, kdy jsem si přečetla odpověď dotyčného (tedy tu, co ho asi k tomu pláči dovedla), tak mě to připadá jako hodně veobecné a tím pádem (a se na mě nikdo nezlobí, ale je to můj pohled) taky trochu příli obecné a tím pádem trochu nic neříkající....
Myslím, e by otázka Co je mým skutečným ivotním posláním? stála snad i za zaloení samostatného vlákna. Třeba by odpovědi těch, kteří mají pocit, e to vědí, mohly být inspirací pro ty, kteří v tomto hledají...
S dovolením, napíu vám sem odpověď, k jaké jsem dola já:
1) Vychovat dobře děti, aby z nich byli dobří lidé a samostatně se postavily do ivota (Myslím si, e splněno )
2) Být jim celoivotní oporou a kotvou, samozřejmě i vnoučatům, ale nemontovat se jim do ivota.. (Co je úkol na celý ivot).
3) Snait se vědomě nikomu neubliovat, snait se lidem, kteří to potřebují, pomáhat, ani by člověk přitom "páchal dobro".
4) Snait se, aby tu po mě (kromě dětí) i něco dalího, pozitivního a tak říkajíc"trvalého" zůstalo. (U mě částečně splněno, ale mám i hodně plánů v tomto smyslu do budoucna).
5) Proít ivot tak, abych si ho sama uívala a měla z něj radost a dobrý pocit. Uívat si rodiny, dobrých lidí, přírody, cestování, zkrátka veho hezkého, co ivot nabízí.
To jsou tedy asi ty mé hlavní body. I kdy by se dalo psát i dál.
Upravil(a) Niky123 (9. 4. 2016 8:12)
Není tady
Me zivotni poslani je vypilovat svedomi a mit ho ciste - a to je sakra k pláči, jak je to tezke!
Tak me napadlo, kdysi tady bylo vlakno "Pochvalme se", nebo tak nejak...
To neni uplne nynejsi "Radost", to byla jen sama chvala. Sebe, nebo jinych. Dost mi chybi...
Není tady
Niky123 napsal(a):
To jsou tedy asi ty mé hlavní body. I kdy by se dalo psát i dál.
- právě, e holky, co to dělaly poctivě, doly jen k jednomu (tohle, co říká, je takové veobecně platné)
- proč sám autor uvádí veobecnou odpověď to nevím optej se jeho
- proč by se měl člověk ptát tak dlouho? No, já hádám, e aby se dověděl tu správnou odpověď. Úlevný pláč je zřejmě známkou, e ses trefila do cíle.
Moná to klidně můe být úlevný smích, ejo.
Ale nemusí to samosebou být metoda pro tebe.....svět je velký a rozmanitý, kadý si tam najde svoje. Pokud ti to nefunguje dle tvých představ, můe být na vidě metoda, tvoje představy, nebo spojení obojího. (to nejspí bývá)
Není tady
eva4444 napsal(a):
Lupino, to zní dost zajímavě. To vyzkouím, a děti někdy brzy usnou a budu mít klid.
Pokusím se jako matka polepit a myslet víc na ty děti, ne na to, co bych měla nebo mohla. Já jsem nepracovala a teď od dubna, take týden, a u z toho mám patné (s)vědomí a vlastně nevím proč pořádně.
Jézuskote - nemyslela jsem to tak, e se má polepovat. Jen e dělá íleně důleitou věc
Není tady
Eva. napsal(a):
Přesto, e Bibli nenapsal bůh, ale její části napsali a do bible vybrali lidé, co v ní bude, není třeba ji celou apriori zatracovat. Kromě toho straného násilí je v ní i hodně moudra. Hlavně v části Nový zákon.
Evo4444, Jeí není Bůh. Má v tom hokej.
Hokej v tom mam. Jak je to s tou trojjediností boha? Bůh, syn, a duch svatý je kdo?
Není tady
Tak já mám takový povechný dojem, e to není výhradně křesanská záleitost - rozhodně hinduismus má tři základní bohy, odpovídající třem základním druhům energie: Brahmu stvořitele, Vinu udrovatele (věcí v chodu) a ivu ničitele.
Jinak vím o hinduismu velký prd, ale tohle jo.
Jestli jsem postřehla, tak občas vystupují jako jednotlivé síly, občas jako části jedné nad-síly.
Nevím jak jinde........mohlo by to moná odpovídat třem částem mozku. Něco jistě symbolizuje - třikrát a dost, do třetice dobrého a zlého, král měl tři syny.......
Crumb bude vědět o symbolice trojky určitě víc.
Není tady
Evo., kadý výrok, by sebemoudřejí nebo sebevtipnějí, se po mnohých opakováních stává, nanetěstí, otřepaným "klié". Doporučuji mrknout se na definici slova "klié". Ten výrok mi nemusí překládat. Já mu rozumím a chápu jeho význam. Jenom by mě zajímalo, co u jsi rozeznala jako věc, kterou můe změnit, a co jsi u změnila. Slovo Bůh v modlitbě skutečně nemusí být pro člověka nutně červeným hadrem, pokud je moudrý a dovede v ní vidět její skutečnou podstatu. Pokud je podstata modlitby dobrá, je vechno v pořádku. Ale slovo Bůh se někdy opravdu můe stát červeným hadrem, například v případě, kdy se nějaký věřící terorista modlí ke svému Bohu, aby mu dal sílu úspěně provést připravovaný útok a zmasakrovat co nejvíce lidí. A ten terorista moná pouívá stejný vzorec a modlí se: "Boe, dej mi sílu přijmout to, co nemohu změnit. Dej mi odvahu změnit to, co změnit lze. A dej mi schopnost rozeznat jedno od druhého". A ten terorista je moná hluboce přesvědčen, e jeho Bůh mu opravdu dal sílu přijmout, co nemůe změnit, e mu dal odvahu změnit to, co změnit lze, a e mu dal schopnost rozeznat jedno od druhého. A tak provede svůj teroristický čin a něco změní, protoe věří, e koná správně. Já nemám nic proti věřícím, kteří íří dobro a nenásilí, ani proti slovu Bůh, které takoví věřící ve svých modlitbách pouívají. Nelíbí se mi ale zneuívání víry a slova Bůh těmi, kdo íří nesnáenlivost, nenávist, násilí a smrt. A nemám samozřejmě nic proti tobě, protoe z tvých slov cítím, e patří k té skupině lidí, která stojí na straně dobra.
Upravil(a) Crumb (9. 4. 2016 23:38)
Není tady
Lupino, tu poznámku "Crumb bude vědět o symbolice trojky určitě víc" mám brát jako kompliment?
Není tady
Crumb napsal(a):
Evo., kadý výrok, by sebemoudřejí nebo sebevtipnějí, se po mnohých opakováních stává, nanetěstí, otřepaným "klié". Doporučuji mrknout se na definici slova "klié". Ten výrok mi nemusí překládat. Já mu rozumím a chápu jeho význam. Jenom by mě zajímalo, co u jsi rozeznala jako věc, kterou můe změnit, a co jsi u změnila. Slovo Bůh v modlitbě skutečně nemusí být pro člověka nutně červeným hadrem, pokud je moudrý a dovede v ní vidět její skutečnou podstatu. Pokud je podstata modlitby dobrá, je vechno v pořádku. Ale slovo Bůh se někdy opravdu můe stát červeným hadrem, například v případě, kdy se nějaký věřící terorista modlí ke svému Bohu, aby mu dal sílu úspěně provést připravovaný útok a zmasakrovat co nejvíce lidí. A ten terorista moná pouívá stejný vzorec a modlí se: "Boe, dej mi sílu přijmout to, co nemohu změnit. Dej mi odvahu změnit to, co změnit lze. A dej mi schopnost rozeznat jedno od druhého". A ten terorista je moná hluboce přesvědčen, e jeho Bůh mu opravdu dal sílu přijmout, co nemůe změnit, e mu dal odvahu změnit to, co změnit lze, a e mu dal schopnost rozeznat jedno od druhého. A tak provede svůj teroristický čin a něco změní, protoe věří, e koná správně. Já nemám nic proti věřícím, kteří íří dobro a nenásilí, ani proti slovu Bůh, které takoví věřící ve svých modlitbách pouívají. Nelíbí se mi ale zneuívání víry a slova Bůh těmi, kdo íří nesnáenlivost, nenávist, násilí a smrt. A nemám samozřejmě nic proti tobě, protoe z tvých slov cítím, e patří k té skupině lidí, která stojí na straně dobra.
Crumbe, kdyby toto platilo, tak třeba i modlitba (o které se zmiňuje), by vlastně musela být tím úplně nejotřepanějím klié, vdy kolikrát u byla lidmi opakována......??
Není tady
Crumbe, já jsem to tenkrát nenapsala jen tak veobecně. Ale jako reakci na evu4444. A myslím si, e i pro evu4444 je to obzvlátě v její nynějí ivotní situaci důleité. Přijmout, co nemůe změnit. Smrt manela nemůe změnit.
A taky to byla má reakce na tvé psaní, e někdo radí vechno přijímat. Proto jsem napsala, e neradím vechno přijímat. Přijímat pouze to, co nemůu změnit. A to, e mi umřel blízký člověk, prostě změnit nelze. Nelze ho znovu oivit.
Ale lze změnit spoustu věcí k dobrému anebo alespoň k lepímu. To je přece jasné, e se v té modlitbičce nebo afirmaci, to je jedno, jak si to kdo nazve, mluví pouze o změně k veobecně dobrému. A ne k dobrému z pohledu některého člověka (např. tvůj příklad o bombovém útoku, to opravdu není na místě). Ta modlitba není pro kohokoliv individuálně. Je stejně veobecně platná v dobrém, které je dobré bez ohledu na jakékoliv náboenství nebo individuální pohled kteréhokoliv člověka.
Otřepaným klié se stávají věci proto, e je tak někdo chce vidět. A ne veobecně.
Přeji ti hodně zdraví můe být pro někoho otřepaným klié, dokonce klié v nějakém období jeho ivota. Ale pro jiného to můe být pořád velmi důleité přání, a pro někoho důleité ve chvíli, kdy zdraví ztratí a naplno si uvědomí, co to přání skutečně znamená.
Já osobně na nějaká otřepaná klié nedám a řídím se sama sebou a tím, jak to cítím. Neshazuju to, co jiný říká, tím, e mu to nazvu otřepaným klié, ale přemýlím nad tím, proč to říká a co to pro něj asi znamená, kdy se jeví, e je to pro něj důleité.
Co jsem přijala já, kromě smrti mých blízkých, a co jsem změnila a měním, nebudu psát, nebo to jsou mé intimní věci, jsou pro mě příli osobní na to, abych je tady uváděla, nebo to tady čte spousta lidí, a já u jsem z babinetu poučena a hluboce osobní věci sem nepíu.
Upravil(a) Eva. (10. 4. 2016 8:06)
Není tady