Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 30. 8. 2006 11:34

jeane001
♥♥-----
Registrovaný: 30. 6. 2006
Příspěvky: 40

jak dál

Ahij všichni. Potřebobala bych radu , nebo si spíš svěři. Chodím s přítelem 1.5 roku z toho spolu třičtvrtě roku bydlíme. On podníká já pracuji jako recepční. A to jeho podnikání právě nastartovalo naše problémy. V zimě moc do práce nechodí a tak něco dělá doma ale nyní od březná je pořád v práci jen pro představu měl za posledních 5 měsíců asi tak 5 dní volna a to jsem si dva dny musela vykřičet aby jsme se jeli někam podívat. Jezdí domů tak kolem 22.00, takže se skoro nevídáme a hodně se hádáme. Bydlíme u mojich rodičů máme samostatné patro 2+1 chtěli jsme zařizovat kuchyň ale přítel mi řekl že žádnou kuchyň nechce.
Jezdí domu umytý a najedený , chodí se mýt a jíst k bybičce do bytu každý den ( dříve u ní bydlel )

Starám se doma o všechno , přítele jsem si domů nastěhovala i s pejskem ( bílý vlčák ) máme ho v bytě, takže všechna starost je na mě. Vyřizuji mu všechny věci na úřadech. Potřeboval auto tak jsem mu půjčila 30 000 na akontaci, a ted jsem bez penez. Dříve jsem brala 15000,- měsíčne, ale musela jsem změnit práci a nyní beru tak 7000 - 8000 a to je pro me velice těžké všechno utáhnout, chodím vypomáhat jedné známé do restaurace i když mě to vůbec nebaví ale potřebuji peníze.