» Diskuse - Babinet.cz https://fora.babinet.cz/index.php » Psychologická https://fora.babinet.cz/viewforum.php?id=11 » Alza https://fora.babinet.cz/viewtopic.php?id=68086 |
Svas — 8. 1. 2019 14:53 |
Po patnácti letech jsem si, já bláhová, usmyslela, že si koupíme novou lednici. Kolem té staré, nicméně stále fungující chudinky, se dělala louže. Vybrala jsem si lednici a bohužel ji koupila v kamenném obchodě společnosti Alza a těšila se. Protože kdybych si ji koupila přes internet, mohla bych do čtrnácti dnů odstoupit od smlouvy, no, jsem stará a ráda se na výrobek podívám a osahám si ho. Půl hodiny před dohodnutým příjezdem lednice přes SMS mi termín dopravy zrušili. Pak následovalo asi ještě šest dalších termínů, ale minulý týden v sobotu večer lednice konečně dorazila. Nechali jsme ji vzorně odstát do nedělního večera a pak naplnili. V pondělí ráno jsem kolem lednice měla pro změnu krvavou louži, jak roztál celý mrazák, takže jsme všechno vyhodili. Ta lednička jen svítí a neustále řve, že jsou otevřená dvířka, ačkoli nejsou, jinak neumí nic. Ani nechladí, ani nemrazí. Takže reklamace, která je poměrně komplikovaná, nejdřív musím dostat domů autorizovaný servis a ten na to má 30 dní. Ale zase na druhou stranu takhle čisto jsme doma dlouho neměli, nemáme ani máslo. Máte taky podobné zkušenosti a taky vám vadí ta absolutní bezmoc? |
AndreaP. — 8. 1. 2019 18:26 |
A není to spíše skrytá vada a možnost odstoupit od smlouvy? Prostě ať si tu nefungující kraksnu hezky odvezou a vrátí peníze. |
vrabčák — 8. 1. 2019 20:10 |
Svas, je to děs a běs. :( Kde je konec zlatým českým ručičkám???!!!!!!!!!?????? Kam se poděla profesionální čest??????? :usch: :kapitulation: |
Selima — 8. 1. 2019 20:38 |
To ťa ľutujem... ja som kupovala až po tom, čo mi chladnička úplne kľakla - vybrala si, keď som nebola doma, samozrejme, takže som nielen musela všetko vyhodiť, ale sa aj urobila priehrada a zvlnila sa podlaha... Ale priviezli mi novú úplne bez problémov, v ohlásenú hodinu, odviezli starú :supr: a jej následníčka funguje ako hodinky, ťuk-ťuk... Opak by ma nas.... naštval! |
Svas — 9. 1. 2019 10:50 |
Zlaté české ručičky už, vrabečku neexistují, jak mě dneska ujistil pan opravář, kterého se mi po neuvěřitelném množství mailů a telefonů povedlo k nám dnes ráno dostat, protože přece máme na vše 30 dní, dnes jsou to zlaté čínské ručičky. Všechno, co je uvnitř té krabice, je z Číny včetně kompresoru. Andrejko, tak to jsem si myslela taky, ať si tu nefungující kraksnu zase odvezou. To nejde, nejdřív ji musí vidět v reklamačním protokolu autorizovaný servis. Až když to bude druhá závada, vrátí ti peníze. |
Selima — 9. 1. 2019 14:00 |
:co: :sjuk: |
vrabčák — 9. 1. 2019 19:04 |
Svas, už je držím. :) |
bellatrix — 9. 4. 2019 12:24 |
Neviem, či to má ešte zmysel písať, ale možno niekomu inému to pomôže a možno ste to aj skúšali, kým ste kúpili novú. Keď chladnička tečie, treba jej vyčistiť odtokový kanál. Vnútri v chladničke je taká akoby zátka, to sa vytiahne a z druhej strany zvonka je hadička. To treba vyčistiť, buď slamkou, drátom, alebo prefúknuť. Nám to vždy doposiaľ zabralo, chladnička má cca 20 rokov. |