sahleb — 17. 8. 2012 10:50

Nakoupil jsem v Cechach od distributora jiste firmy zbozi za nekolik tisic.  Podle jejich pravidel je mozno vratit do 30 dnu, dokonce i pouzite vyrobky, zpet na adresu distributora.  S tim, ze mi pak vrati penize v plne vysi do mesice na moje konto.

Rozmyslela jsem si to a zbozi v terminu poslala postou zpet. Zaplatila jsem nemaly peniz za zasilku, kterou mozno sledovat v internetu.  Mam samozrejme i potvrzeni a seznam  zbozi. Dealera jsem kontaktovala i mailem, ze to posilam.  Avsak delal nechapaveho a zbozi mi nadale doporucoval. 

Takze jsem sledovala zasilku a ta dorazila  a dealer dostal obsilku.  Ale i po tom, ze jsem s nim mluvila a on me ujistoval, ze o tom vi, si zasilku nakonec vubec nevyzvedl.  Stalo se to ceho jsem se obavala. Balik putuje ke me zpet do ciziny. Dealer me mailem opet ujistuje jak se mi bude zbozi libit,  jen at si to uzivam a nepanikarim.

Mam tedy problem, jakym zpusobem se dostat k mym penezum.  Mozna, ze budu muset zbozi znova poslat, ……proste nevim.

Bety — 17. 8. 2012 13:31

tak tentokrát zásilku přece nepřevezmeš amusí se vrátit zase k nim, potvrzení že jsi odeslala máš a pokud ho posílají k tobě, tak napřed muselo být u nich aby ho k tobě zase poslali, tak to by se dalo prokázat a nemluvila bych s ním, al posílala na všechno písemně - doporučený dopis a nejlépe s doručenkou, vyčkala bych a pak řešila dál

Bety — 17. 8. 2012 13:32

sahleb napsal(a):

Mozna, ze budu muset zbozi znova poslat, ……proste nevim.

proč - však ho jednoduše nepřevezmeš a všechno jim napiš, i s odstoupením od smlouvy, s konkrétními termíny a s požadavkem na vrácení peněz podle smlouvy

sahleb — 17. 8. 2012 16:21

Bety napsal(a):

tak tentokrát zásilku přece nepřevezmeš amusí se vrátit zase k nim, potvrzení že jsi odeslala máš a pokud ho posílají k tobě, tak napřed muselo být u nich aby ho k tobě zase poslali, tak to by se dalo prokázat a nemluvila bych s ním, al posílala na všechno písemně - doporučený dopis a nejlépe s doručenkou, vyčkala bych a pak řešila dál

Diky, tak nejak nas tim premyslim. "U nich" to nikdy jako nebylo, zustalo to na poste bez vyzvednuti a ta to poslal spravne zpet. Tudiz to prokazano je a taky tim, ze je cesta baliku viditelna i v internetu, cehoz mam kopie.

Asi ten dopruceny dopis. Povazuju to za pitome chovani.

Aneri — 17. 8. 2012 19:27

A já bych jim k tomu ještě napsala, pokud nebude zboží jejich firmou převzato,že nekalé praktiky, které používají uveřejním na internetu tak, aby si od nich již nikdo nic nekoupil. :dumbom:

sahleb — 18. 8. 2012 11:35

TO bohuzel nejde, protoze podle pravidel firmy je dealer nezavisly na firme ale presto ji reprezentuje. Firme jsem zavolala a ti meli ochotu to resit, protoze tohle se nesmi.

Aneri — 18. 8. 2012 13:01

Co se nesmí? Pokud firma není schopna přinutit "svého"  dealera, aby reklamaci/vrácení zboží a pod...zajistil on sám, musí za něho suplovat. Pak nevím, CO se nesmí? Dealer  tím poškozuje dobré jméno firmy, at si to vyřídí s ním, přeberou poštu a vrátí peníze. Jak jednoduché.

Mgr. Filip Netopil — 20. 8. 2012 14:02

Nyní bude na místě podat žalobu o zaplacení s tím, že zboží bylo zasláno žalovanému a že jej má uloženo u pošty, případně že si jej může vyzvednout u Vás.

sahleb — 20. 8. 2012 18:48

Dekuji.