Calimero30 — 7. 11. 2011 9:12

Nastoupila jsem do firmy jako manažerka jakosti, jsem ve firmě krátce. Je potřeba udělat před externím auditem audit interní nebo není? Poradíte mi někdo?

Bramborka — 10. 11. 2011 15:32

Calimero30 napsal(a):

Nastoupila jsem do firmy jako manažerka jakosti, jsem ve firmě krátce. Je potřeba udělat před externím auditem audit interní nebo není? Poradíte mi někdo?

Já myslím, že součástí externího auditu je i probírka dokumentace interních auditů. Tak by to asi bylo dobré, ne? Alespoň budeš vědět o neshodách (či jak se tomu říká) z vlastního pohledu. Navíc, frekvence a důvod interních auditů máte daný, ne? Tak se orientuj podle toho. I když myslím, že kdybych byla nový manažer kvality, tak ten interní audit udělám už jen kvůli sobě a své kvalitě. (Ale jsem jen prostý laik! ;))

Vachu — 12. 11. 2011 20:31

Calimero30 napsal(a):

Nastoupila jsem do firmy jako manažerka jakosti, jsem ve firmě krátce. Je potřeba udělat před externím auditem audit interní nebo není? Poradíte mi někdo?

Pane Bože - já se  z toho asi pose**....  (Další mladý dynamický manažer !) :dumbom:
Jak mohou zaměstnat někoho jako manažera, když on NEVÍ, co má dělat?!!! :godlike: :godlike: :godlike:
Tak tomu se fakt říká:  Nová doba! :rock:

Neví-li namažer jakosti nic o auditech - to je jako kdyby manažer v bance nevěděl nic o bankovních produktech...  :(

Želvička17 — 13. 11. 2011 10:42

Tak tohle je masakr :sjuk:

A víš vůbec, jaký je rozdíl mezi auditem interním a externím?

Začni se zabývat tím, jak to ve firmě chodí, jaké jsou postupy, směrnice, pravidla, ať si tam neuřízneš ostudu...