Nikiniki26 — 28. 2. 2010 21:24

Mám takový asi trochu přitroublý dotaz...před chvílí jsem dojedla palačinky se špenátem a sýrem a už při druhé palačince mi tuhne jazyk, jako kdybych jedla cement. Stalo se mi to i minule, tak nevím, čím to je, jestli špenátem nebo čím? Je to velká dobrota, ale tohle mi ji trochu kazí.Nevíte někdo proč to?

tříska — 1. 3. 2010 17:31

A co palačinky bez špenátu, anebo špenát bez palačinek.... Tam problémy nejsou?
Že by nějaká alergická reakce... na něco? :gloria:

Bety — 1. 3. 2010 19:42

:lol: nemáš v tom nějaký kokain?:lol:

Nikiniki26 — 1. 3. 2010 20:25

To nemám  Jen jsem si říkala, jestli třeba ten špenát nějak špatně neupravuju nebo něco...Asi palačinky se špenátem nebudou, škoda ...

laminanonte — 2. 3. 2010 12:33

dáváš si do toho špenátu mléko, nebo smetanu? Pokud ne, zkus to. Může ti vadit kyselina šťavelová

Nikiniki26 — 2. 3. 2010 12:40

Já právě do palačinek ten špenát jen osolím, nic jinýho tam nedávám. Vyzkouším, díky!