Oáza — 1. 1. 2010 18:08

1. ledna 2010

Regulujte si produkci inzulinu a kortizonu správnou stravou a pohybem.
1. Pokud u potraviny nevíte kolik asi obsahuje tuků, buďte velice obezřetní a jen zobněte, abyste neurazili.
2. Volte takové úpravy masa a zeleniny, kde je použito minimum tuku, dochucujte víc kořením než solí.
3. Celozrnné pečivo ať je vaším spojencem.
4. Brambory, celozrnná rýže a celozrnné těstoviny jsou také vaši kamarádi, ale s mírou.
5. Nejcennější jsou bílkoviny spojené s minimem tuku a maximem vlákniny.
6. Omezte používání smetany a šlehačky, nejsou zdravé ani z rostlinných tuků.
7. Mlatá masa neznámého složení nejezte.
8. Používejte kontaktní gril a maso při grilování nepotírejte pro sebe olejem.
9. Děti omezujte jen v konzumaci tuku a solí, sladké jim jednou za čas dejte , ale jen trošku, abyste jim nevypěstovali inzulinovou rezistenci.
10. Pijte, pijte, pijte - ale vodu, čaj, minerálku bez cukru a ne rum!!!!!!!!!!!!!!!
Pěkný rok 2010 přeje Eva.

baba.jaga — 1. 1. 2010 23:42

Ale nadevse nezapoment sportovat!
1. Jezdte na kole
2. Chodte plavat.
3. Chodte behat.
4. Jezdete na hory na lyze/snowboard
5. Jezdete na vodu

Oáza — 12. 4. 2010 13:44

Nezdravý stav v těle, který vede k obezitě má několik příznaků, pokud máte jeden, je velká pravděpodobnost, že časem přistoupí další a potažmo to může člověka zabít.
Když se rozhlédnete trochu se zájmem kolem sebe na starší část populace s hrůzou zjistíte, kolik takových lidí s vypouklým nebo dokonce obrovským břichem kolem sebe potkáváte a mrkněte se jim do košíku, najdete tam samé věci, které tento stav podporují, není to nějaký můj výmysl, stačí se kolem sebe dívat.
Znaky počínajícího tohoto stavu :
Pas, který se Vám zvětšil za posledních 6 let o deset cm.
Vyšší trigyceridy v krvi.
Trochu zvýšený tlak, hlavně ten spodní.
Glykémie na lačno vyšší než 5 mmol/l
Zvýšený cholesterol.
Nutkání jíst opakovaně sladké a po něm dostavující se za dvě hodiny nutkavá chuť na další jídla.
Dědičné choroby nejde úplně odvrátit, jsou geneticky zakódované, nemusíte je ale podporovat dědičnými stravovacími návyky z rodiny, kde byli členové nemocní.
Úpravou jídelníčku je můžeme oddálit do pozdního věku, je rozdíl si od 50 let píchat inzulin a trápit se s klouby nebo mít takové potíže v 75 letech.
Celé myšlení v českých domácnostech o pečení "na neděli" o " nedělních obědech se řízky v omastku a horami bramborového salátu s majonézou" jsou špatně, jíst se dá i chutně a zdravě, je to vše jen v našich hlavách a tradicích. Je to boj mezi rozumem a návyky, které mohou člověka doslova zmrzačit. Je to boj jazyka a jeho chuťových pohárků zvyklých na něco a rozumu.

Oáza — 16. 4. 2010 18:21

Testík, jak se vám bude hubnout
je z literatury, nevymyslela jsem ho, ale odhalí vám způsob vašeho myšlení, pak se s tím dá třeba něco dělat.
1. Potkám bývalého spolužáka a on prohodí poznámku, že jsem ve škole byla jiná, štíhlejší, ale stejně mi to sluší.
A- Jeho názory mne nezajímají
B- Začervenám se a snažím se říct, že se změnili všichni.
C- Připomenu mu, že ani on není tak přitažlivý, jako býval.
D- Urazím se.

2. V obchodě si zkoušíte kalhoty a vaše číslo je vám najednou malé.
A- Začnete v duchu nadávat na výrobce oděvů.
B- Tyto kalhoty zakoupím a začnu do nich hubnout.
C- Koupím si tedy větší číslo.
D- Raději než oblečení si koupím nějakou potřebu do kuchyně

3. Nechtíc vyslechnete pošklebky na svoji postavu.
A- Nokdo není dokonalý a jdu si klidně dál.
B- Nevšímám si toho, ale v hloubi duše si uvědomím, že s tím chci něco udělat.
C- Přesně si začnu rozmýšlet jednotlivé kroky, co budu pro zlepšení postavy dělat.
D- Je mi jedno, že se mi někdo pošklebuje.

4. Partner vám nesměle občas připomene, že jste bývala pohyblivější a chce, abyste zase sportovala a trochu zhubla.
A- Nevšímám si jeho řečí, není dokonalý.
B- Okamžitě nakráčím na váhu a zkontroluji, kolik tedy mám.
C- Žádného přítele nemám.
D- Urazím se a nebudu se s ním bavit.

Žena A - Má sklon schovávat se za lhostejnost a ležérnost, je ochotná být jako sud, hlavně, že je doma uklizené a napečené. Tady musí nastat změna myšlení, potom bude hubnutí úspěšné.
Žena B - Chce zhubnout a je tomu schopná obětovat mnohé, ale má o všem své představy a to i o stravování a hubnutí, není moc ochotná přijmout nové informace a řídit se jimi.Nebřaňte se myšlenkám jiných a nechtějte být nejchytřejší, pak to půjde pěkně.
Žena C - Je se sebou nespokojená a hubnutí vyzkoušela mnohokrát, také zhubla a zase nabrala, potřebuje oporu a kolektiv těch, kteří jsou na stejné notě, pak je velmi úspěšná.
Žena D - Trochu rezignovaná tvrďačka, která si nechce pravdu přiznat a hledá náhradní řešení, je spokojená a zdravotní rizika nevnímá.

tereza88 — 22. 5. 2010 10:55

Oázo, díky moc za testík... dost mě překvapilo jak to sedí. No přišlo jaro, tak hurá hubnout do plavek :(

Bublak — 28. 5. 2010 14:03

Určitě se dá skoro pod všechno podepsat, ale přesto mé ženě jen sebekázeň nestačila. Pomohla kombinace uvedeného s kvalitními potravinovými doplňky a podporou (soutěží) v kolektivu stejně nastartovaných lidí. Druhá věc je to běh na dělší trať, zádné zázračné cesty (hubnutí ve spánku ze dne na den) trvale nefungují, spíš naopak. Zatím to vypadá u nás, že na rozdíl od všech předchozích pokusů třeba s známou tzv. "tukožroutskou dietou" = kdy jsme přibrali v celé rodině skoro všichni včetně kočky. Tak poslední pokud byl bez nervů, celkem v pohodě a už skoro rok to nevypadá na JoJo. Ale je fakt že to nebylo zadarmo, jak taky skoro každý slibuje - zdravě a zadarmo. No a na základě této skutečnosti jsem se mj. posléze stal partnerem/dealerem daného systému (aby to nebyla reklama - kdo chce info či zapojit, tak individuálním mailem)

tereza88 — 6. 6. 2010 20:14

tak pořád hubnu, pořád se snažím, pomalu začínám vidět výsledky, ale je boj... mám taaaak moc slabou vůli. už verbuju kamarádku, ať hubne se mnou :) snad se nechá.

malazizala1 — 5. 5. 2011 11:23

Zhubla jsem za rok z 158cm/60kg na 52kg zdravě, bez zázračných preparátů, jen pomocí úpravy jídelníčku a pohybu a hubnu pomalu i nadále. Ráda poradím. Jestli chcete, napište mi na mail. :-)

Martinka85 — 11. 7. 2012 12:43

příspěvek upraven, SPAM a reklama

ajaksas — 10. 9. 2015 13:50

Zdravím, o co se s váma musím podělit, je zelená káva:)) sice mi to trošičku trvalo než jsem si na ni zvykla, ale po třech šálcích jsem se na ni už těšila:)) Funguje víceméně jako guarana, ale přijde mi účinější a rozhodně mám z ní větší prožitek. Takže jsem si udělala svůj ranní rituálek, a před jídlem si dopřávám šálek zelené kávy. Jsem potom více nabuzená a můžu říct, že jsem odpozorovala opravdu rychlejší spalování tuků:) Takže se toho nebojte. Ale bacha na náhrašky. Já koupila kvalitní kávičku na: http://clipin4you.cz/70-zelena-kava ať chutná:)

flink — 10. 9. 2015 15:34

ajaksas napsal(a):

Zdravím, o co se s váma musím podělit, je zelená káva:)) sice mi to trošičku trvalo než jsem si na ni zvykla, ale po třech šálcích jsem se na ni už těšila:)) Funguje víceméně jako guarana, ale přijde mi účinější a rozhodně mám z ní větší prožitek. Takže jsem si udělala svůj ranní rituálek, a před jídlem si dopřávám šálek zelené kávy. Jsem potom více nabuzená a můžu říct, že jsem odpozorovala opravdu rychlejší spalování tuků:) Takže se toho nebojte. Ale bacha na náhrašky. Já koupila kvalitní kávičku na: http://clipin4you.cz/70-zelena-kava ať chutná:)

A po několika prožitcích asi následuje přímo orgasmus, že?

Judyna — 10. 9. 2015 18:49

flink napsal(a):

ajaksas napsal(a):

Zdravím, o co se s váma musím podělit, je zelená káva:)) sice mi to trošičku trvalo než jsem si na ni zvykla, ale po třech šálcích jsem se na ni už těšila:)) Funguje víceméně jako guarana, ale přijde mi účinější a rozhodně mám z ní větší prožitek. Takže jsem si udělala svůj ranní rituálek, a před jídlem si dopřávám šálek zelené kávy. Jsem potom více nabuzená a můžu říct, že jsem odpozorovala opravdu rychlejší spalování tuků:) Takže se toho nebojte. Ale bacha na náhrašky. Já koupila kvalitní kávičku na: http://clipin4you.cz/70-zelena-kava ať chutná:)

A po několika prožitcích asi následuje přímo orgasmus, že?

:D No beztak. A to se potom tuky spalujou, ale pozor na náhrašky - u všeho :D

karfice — 11. 9. 2015 11:36

Já prášky nežeru, mám 7 kilo dole, jím pravidelně, 3x do týdně běhám a váha jde dolů sama. Nepotřebuju ani prášky, ani spešl čaje, zelené kávy a další s.račky.

flink — 11. 9. 2015 11:58

karfice napsal(a):

Já prášky nežeru, mám 7 kilo dole, jím pravidelně, 3x do týdně běhám a váha jde dolů sama. Nepotřebuju ani prášky, ani spešl čaje, zelené kávy a další s.račky.

:supr:

Mirka111 — 5. 3. 2017 22:00

Jsem od Ostravy, tak jsem využila služeb pobočky Hubneme pro zdraví, s.r.o. (www.hubnuti-ostrava.cz), protože už mi nezabírala žádná dieta, dokonce ani zdravé stravování od Havlíčka, které mi několikrát pomohlo. A musím říct, že jsem velmi spokojená a doporučuju. Konkrétně nutriční poradkyni p. Česlíkovou. Mám dole 7 kg, paráda!!!!

Raduza03 — 5. 3. 2017 22:37

Mirko a můžu se zeptat, jakou jsi měla váhu na začáku? a co mléčné výrobky? nedělají mi moc dobře, dráždí mě ve střevech, ale skoro v každé dietě jsou dost propagované :-( Mělas jich tam hodně?

eremuruss — 6. 3. 2017 7:02

Mirka111 napsal(a):

Jsem od Ostravy, tak jsem využila služeb pobočky Hubneme pro zdraví, s.r.o. (www.hubnuti-ostrava.cz), protože už mi nezabírala žádná dieta, dokonce ani zdravé stravování od Havlíčka, které mi několikrát pomohlo. A musím říct, že jsem velmi spokojená a doporučuju. Konkrétně nutriční poradkyni p. Česlíkovou. Mám dole 7 kg, paráda!!!!

Jestli hubnes od zacatku roku a mas 7 kilo dole tak gratuluju,ja mam od zacatku roku dole,uz 8 kilo dole.Moje dieta mozna pro nekoho zdrava neni,ale me se hodne upravilo zazivani,zadne nafoukle bricho,zadne nadymani a citim se dobre.Ted zrovna snidam tlacenku,na obed budu mit gulasek se 4 domacima knedlikama a banan a tim moje jidlo konci,presne ve 12.30 hodin.Od te doby,az do rana nic nejim,kdyz mam velky hlad vezmu si treba pulku jabka a nebo vcera jsem mela 2 redkvicky.Nehorsi v teto diete je prvni mesic nez si clovek zvykne na to od obeda nic nejist.Ted,uz je to v pohode.V praci me moc kolegine fandi,dalsi dve se pridali take,ale po tydnu to vzdali.Ja jsem prave v polovine sveho hubnuti chci dat dolu 16 kilo,abych se dostala na vahu kterou jsem mela nez jsem poznala sveho soucasneho pritele.Vim,ze se me nikdy stihla zenska nebude,ale pred 16 kily jsem se citila dobre a mohla jsem si koupit i obleceni na normalni lidi.Mam plnou skrin obleceni ktere me neni a je me ho lito vyhodit,kalhoty ktere jsem ani nenatahla pres zadek,uz natahnu,ale jeste stale nezapnu.Tak me zase zustane ve skrini obleceni ktere jsem si loni koupila za nemaly peniz a je me velke....

stejskalka — 25. 7. 2017 20:48

jak hubnout pomalu a zdravě a bez jojo efektu, to vám poradí na pobočce Svět zdraví, vyjledejte si nejbližší pobočku na jejich webovkách www.svet-zdravi.cz. Mně se díky jejich pomoci podařilo dát dole 15 kilo.

Latifa — 9. 12. 2017 14:30

Ahoj já začala jezdit na kole abyh se dostala do formy jako dříve.Zkusila jsem si k tomu pořídit dobrý koktejl na www.chiashake.cz a musím říci,že mi to hubnutí šlo snáze.

Kaatka — 8. 6. 2020 11:22

Smazáno, stejně jako předchozí příspěvky dané pisatelky, které vždy jen odkazují na jinou stránku. Ještě jednou dojde k porušení pravidel a bude následovat ban.