Kotěvbotě — 19. 9. 2009 20:04

V pátek tomu bylo 8 týdnů, co jsme si v nábytku /Asko/ objednali komodu a zaplatili zálohu s tím, že nás budou kontaktovat, až bude zboží na prodejně. Ale pořád se nic neděje a přitom nám řekli, že komoda bude dodána v rozmezí 6-8 týdnů.
A co teď? Můžeme zboží odříct a zálohu žádat nazpět?

mashanka — 20. 9. 2009 11:04

Pokud už uplynula dodací lhůta - tedy, oficiální, ne to, co vám někdo řekl, můžete od smlouvy odstoupit.
Dodací lhůta by měla být někde na faktuře nebo objednávce

majkafa — 20. 9. 2009 18:22

Asko je tímhle bohužel nechválně známé. Mám několik kolegů a známých, kteří horko těžko po půl roce aspoň dostali vrácenou zaplacenou zálohu.
U Aska - nekupovat nic na objednávku, pouze to, co mají momentálně na skadě.

klementýna — 21. 9. 2009 11:25

Tak bohužel také nepotěším, už třetí měsíc z nich švagrová "doluje" zpět zálohu za nedodaný botník.