|
» Diskuse - Babinet.cz https://fora.babinet.cz/index.php » Pavlač https://fora.babinet.cz/viewforum.php?id=21 » Vrácení zboží koupené přez internet https://fora.babinet.cz/viewtopic.php?id=35718 |
| Lianne — 30. 1. 2009 20:21 |
Ráda bych se zeptala a poradila, jak by jste postupovali: V e-shopu jsem si objednala webkameru. Byla mi doručena v částečně zmáčknutém obalu,ale zboží jsem převzala a dodatečně, ještě před rozbalením, vyfotila. Podařilo se mi zprovoznit pouze zabudovaný mikrofon.Je možné vrátit zboží do internetového obchodu (do té čtrnáctidenní lhůty) bez udání důvodu,i když zjistím,že je nefunkční? Nebo vlastně nevím jestli funkční je a mně se ho jen nepodařilo zprovoznit a ráda bych si vybrala jiný výrobek. Nerada bych zbytečně platila poštovné spět a poté zjistila,že musím postupovat formou reklamace a platila případně další a další poštovné...Nebo se mám nejdřív obrátit na Českou poštu o sepsání nějakého formuláře o poškození zásilky? |
| PetrV — 30. 1. 2009 20:37 |
Vrátil bych to rovnou bez udání důvodu. Akorát je otázkou, jestli nebudou protestovat, že je obal zmačkaný. A určitě dostaneš zpátky jen peníze za zboží, poštovné hradíš ze svého. |
| Lianne — 30. 1. 2009 20:51 |
No samotný obal od výrobku je vpořádku. ,,Harmonika" byla jen z té krabice, do které to bylo ještě vloženo. Teď čtu jejich obchodní podmínky : |