Bublina — 19. 1. 2009 20:37

Mám dotázek objednáváte si někdo věci přes tyto katalogy?Zaujalo mě tam povlečení a je cenově dostupné a pěkné.
TAk jak jsme spokojeni?
A nevíte ještě někdo jak se na neckermannovi přihásit,abych měla zákaznické číslo nemůžu to na jejich stránkách nějak najít,
Děkuji

pajaja — 19. 1. 2009 22:34

Zákaznické číslo dostaneš až si něco objednáš.Pár věcí už jsem si koupila a letěly pryč,protože na obrázku to vypadá pěkně,ale ten materiál ,co ti přijde je děs.Já už jsem s tím skončila .

amba — 19. 1. 2009 22:42

Neobjednávám. Některé kolegyně objednávaly a většinöu to byly věci z nekvalitních materiálů, nebo měly kaz - vyhozené peníze.

lueta — 19. 1. 2009 23:22

Já občas objednávám u Neckermanna, jsem většinou spokojená, ale už jsem zboží i vracela.

topazio — 20. 1. 2009 5:47

Ne, neobjednávám, kdysi jsme byli zaregistrováni u Quelle, ale kdykoliv jsme si něco objednali, tak napsali, že zboží není a nebude. A vrchol pak byl, že zboží, které neměli a napsali nám, že nebude bylo inzerované v katalogu jako sezoní výprodej. Tak u nás skončili. A žádnou podobnou zásilkovou firmu nechceme ani vidět :offtopic: . A OTTO - pár věcí jsem si od nich objednala přes jednu známou. A zboží nic moc :kapitulation: .

dinosaurus — 20. 1. 2009 9:04

Taky nemám moc dobré zkušenosti, z mangentu jsem manžovi objednala pyžamo a přehoz na postel. Pyžamo je děsné-hadra, no přehoz samý žmolek. Z quelle si objednávala tchýně kostým a kabát a přišly jí kvalitní, já 2 prostěradla a opět hadr.
Z neckremanu poličky a  stojany na květiny a kvality opět nic moc. Asi mám smůlu na objednávání, páč kámoška co si objedná má v pořádku.

Kuty — 20. 1. 2009 14:29

Mě se osvědčilo objednávat si věci z Quelle v kamenném obchůdku a pokud mi nepadne velikost nebo se mi prostě zboží nezdá,tak si ho nekupuju,nemusím nic posílat zpět.
V Neckermannovi jsem si kdysi objednala sušák vnitřní na prádlo-supr,později několik oblečení-oblek pro kluka,dobrý,ale co jsem si objednala na sebe,to nepřišlo,aniž by dali vědět.Takže je to případ od případu.

sarah — 20. 1. 2009 21:52

Já jsem si objednala z Otta svetr a protože mi byl krátký a rukávy dlouhé tak jsem jim ho poslala zpátky aby mi vrátili peníze a bohužel dodnes nemám ani peníze ani svetr. Že prý to mám reklamovat na poště, protože oni nic ode mne neobdrželi. Tak jsem šla na poštu, sepsali reklamaci a teď čekám co bude dál. To se stalo v listopadu minulého roku a myslím, že jsem přišla o peníze dělá to 890,-korun takže já mám takovou zkušenost, nikdy více.:dumbom:

lueta — 20. 1. 2009 22:33

sarah napsal(a):

Já jsem si objednala z Otta svetr a protože mi byl krátký a rukávy dlouhé tak jsem jim ho poslala zpátky aby mi vrátili peníze a bohužel dodnes nemám ani peníze ani svetr. Že prý to mám reklamovat na poště, protože oni nic ode mne neobdrželi. Tak jsem šla na poštu, sepsali reklamaci a teď čekám co bude dál. To se stalo v listopadu minulého roku a myslím, že jsem přišla o peníze dělá to 890,-korun takže já mám takovou zkušenost, nikdy více.:dumbom:

To je ale opravdu divné. Já jsem reklamovala několikrát, ale vždycky přišly peníze obratem.

REŇAS — 20. 1. 2009 23:01

No já jsem také využila objednávku z QUELLE,ale přes jejich kamenný obchůdek a nebyl problém. Sousedka si objednávala u OTTA a též vše v pohodě.

Helča2 — 21. 1. 2009 7:46

Z katalogů neobjednávám. Zboží si chci vyzkoušet hned při koupi.

Musim — 21. 1. 2009 12:43

Kamarádka objednávala a pak to dávala mne, protože většinou nebo občas nějak neseděla velikost. Sice udala to svoje, ale jednou to bylo úzké, jednou krátší rukáv a pod. Já jsem zkusila něco do kuchyně, byl to šmejd a pak jsem zjistila, o kolik to prodávají předražené.  Raději chci vidět, co kupuji. Tedy kromě toho, co si vyberu v obchodě a pak objednám levněji po int.
Max.jsem objednávala kosmetiku u Avonu, tam problém nebyl.