soptík — 4. 5. 2007 17:22

Ahoj holky,
reklamovala jsem kočárek, který je v záruce ještě rok a čtvrt.
BRZDY - když jsem sjížděla obrubník, tak se zasekly brzdy a vylámaly se umělohmotné kolečka.
ŠEV - byl asi 10cm rozjetý
ZATÁČENÍ KOČÁRKU k jedné straně
+ další věci - ty ale nejsou podstatné

Dnes jsem si pro něj šla - vše opravené, jenže na reklamačním protokolu bylo napsáno....

REKLAMACE SE NEUZNÁVÁ
BRZDY - BĚŽNĚ OPOTŘEBOVANÉ
ŠEV - ZAŠIT
ZATÁČENÍ, OPOTŘEBENÍ, KOČÁREK JE V TOLERANCI

OPRAVA ZDARMA V RÁMCI DOBRÝCH VZTAHŮ

U toho ševu, mě prodavačka řekla, že prý jsem si to taky mohla sama roztrhnout, že to je po*né, hlavně že to bylo jasně vidět, že je to rozjeto proto, že je to odfláklé, že to nemohlo držet pohromadě, že tam nebylo místo - kus látky...no ale je to zašito.

musím také říci, že jsem volala tomu opraváři, než jsem dala kočár do opravny a vše jsem mu to řekla a na ty brzdy mi pověděl, že tam je něco povoleného, proto padají při sjíždění obrubníků a zasekávají se.ˇže to dá do pořádku.
A pak dostanu tenti reklamační list!!!!! jsem naštvaná, protože určitě se zas brzdy vylámou a pokud je 3x stejná závada, tak mám nárok odstoupit od smluvy a mám nárok na vrácení peněz.jenže s tímhle dokladem...asi těžko, co???

Holky já jsem tak NAŠTVANÁ - TO MUSÍM BÝT SLUŠNÁ, jsou to....., koupit kočárek to jó, ale když je něco na opravu, tak jsou jak zmije!
já nevím co dělat, mám nárok pak na vrácení peněz - však samy víte holky, že ty kočárky jsou na prd, mám ORLANDO. je hezky na pohled, ale ty brzdy...!!!
Co dělat????

Elina — 4. 5. 2007 21:33

Jestli Tě to trochu uklidní, já si koupila trojkombinaci. První reklamaci jsem řešila když byli malí asi tři měsíce. Zasekla se brzda a konstrukce se začala samovolně rozkládat. Tahle reklamace proběhla naprosto bez problémů, okamžitě mi sportovní kočárek(slouží jako konstrukce) vyměnily za nový. Za další cca. tři měsíce jsem tam byla znovu opět se začal rokládat, ale další už neměli. Udělali tedy storno na sporťák,dali mi poukázku a obratem mi ho blokli na druhé prodejně. Tam jsem si vyzvedla 3 kočárek který nám vydržel další cca. tři měsíce tak jsem jela na prodejnu ze které jsem ho měla tam mi sami nabídli vrácení peněz že už ho stejně nemají,ale že mi bohužel nemohou vzít hlubokou korbu a autosedačku že stím se musím ještě projed na původní prodejnu.Tak jsem si koupila sporťák od jiné značky a hned druhý den jsem si udělala výlet na prodejnu kde mi bylo řečeno že to není součást výrobku a závada konstrukce se na ostatní věci nevztahuje. Tak přemýšlím co dál?:dumbom::dumbom:

soptík — 5. 5. 2007 7:43

to je taky super!
Holky poraďte? jak to mám řešit? mají na to právo??? Mají právo mi napsat REKLAMACE NEUZNANÁ, když je v záruce a ty brzdy se vylamují, když sjíždím obrubník - protože se mi zasekne brzda - spadne.
Já nevím jestli mám právo se pak obhájit.Každopádně se mi to opět stane! je to síla a já jsem z nich fatk hotová!

madlička — 5. 5. 2007 8:35

Mě tohle udělali s tojkolkou. Vyměnili potah, místo zipů dali šňůrku a reklamaci neuznali.................

soptík — 5. 5. 2007 8:48

to jako můžou???? taky jsi měla kočár v záruce???

madlička — 5. 5. 2007 9:13

já jsem to nezjišťovala, kočár byl v záruce ještě asi rok a čtvrt

jjanulka — 5. 5. 2007 11:21

I já byla včera reklamovat kočárek,také kvůli brzdám,mám ho reklamovaný podruhé a poprvé nám také neuznali reklamaci,měli jsme problémy s rukojetí,tak tam dali takové zarážky nebo jak to nazvat,zkrátka to opravili,ale reklamaci neuznali a včera mi prodavačka řekla že určitě ty brzdy taky opraví,ale reklamaci neuznají.TAké to nechápu,ale prý to tak dělají.Jsou to .....

kačíkgirl — 5. 5. 2007 11:26

holky nevím jestli jsem naivní, ale co se obrátit, pamatujete na ty reklamy v tv jak vždycky těm lidem začal růst ten nos a zákazník jim ho rukou zastavil a řekl znám svá práva, no tak na tu organizaci...nevím jak se jmenuje...:/

kačíkgirl — 5. 5. 2007 11:30

jo mslím že to je toto
http://www.spotrebitele.info

Haňule — 5. 5. 2007 11:38

ja jsem tak reklamovala sice boty,ne kocar,ale taky mi reklamaci neuznali,manzelovi s po mesici noseni vydrely vevntrit boty,ale skoro vsude,reklamaci neuznali,nic neopravili a jeste manzelovi rekli,ze si je koupil male!! a jedine prej co muzu udelat je,najmout si za svoje penize soudnoho znalce :(,jo jenze tomu bych zaplatila vic,nez kdyz jsem koupila nove boty a to bylo u Bate, je to fakt silene,kdyz nakupujes,tak to ti lezou az do prd...,ale jak chces reklamovat tak nezajem :(

kačíkgirl — 5. 5. 2007 11:41

jj baťu taky nemusím

Stranpa — 5. 5. 2007 12:17

Ahojda holky, jak to tak čtu..tak Vás všechny lituju, jsou to nervy, beznaděj,bezmocnost...reklamovala jsem synovy boty /Deichmann/ po třech měs.používání prostě v ohybu ruply..popraskaly..byly to zimní boty, synovi je 6let, je jansé že do sněhu  měl sněhule a tohle byly "vycházkové" boty, jen do školky,kam jezdil autem..vlastně skoro všude jezdíme autem.Takže abych to zkrátila, reklamaci nám zamítli s tím,že TOHLE je bežné opotřebení obuvy..říkám,jak jste na to přišli? že jsou ochozené..tak jsou opotřebované..a proto mohou po třech měs.popraskat..no na vyhození...myslela jsem že tam porodím, hádala se a bojovala..už ani ne za boty..ale za to..co může běžná člověk delat? Vedoucí, nějaká kráva, která posuzuje rekklamace...dále že boty jsou prodřené i zevnitř..říkám,vidíte další důkaz toho,že jsou boty nekvalitní..prý dítě nemá základní návyk obouvání bot, že má používat lžíci..říkám do zimních kotníkových bot?..prý ano..už jsem nechtěla vytahovat to,že jsem jinde reklamovala boty s prodřenou patou a reklamaci mi neuznaly,že je to od lžíce..no prostě furt dokola.člověk na ně nemá..vůbec se se mnou v Deichmannu nebavily,moje argumenty nebralu v potaz.Mám přijít jedine s vyjádřením od soudního znlace..Obratila jsem se i na SOS, to jsou ty stránky na netu, neco na obranu spotřebitelů..popsala jsem problém a asi do týdne se mi ozvali,jedině soudní znalec a i když budu mít vyjádření, tak ONI s tím nemusí v krámě souhlasit a vezmou si svého soudního znalce /samozř.podplacený/ a ten uzná,že ten první nemel pravdu a pak jedině soud..a stejně to platí u všeho, i u kočárků...si mylsím..jedině znalecký posudek a pokud budou v krámě ochotní ho brát v potaz..je nějaká šance..no jo ale když u bot je znaleceký posudek v řádech stovek..kolik pak bude stát na kočár..?

Bety — 5. 5. 2007 15:06

kačíkgirl napsal(a):

holky nevím jestli jsem naivní, ale co se obrátit, pamatujete na ty reklamy v tv jak vždycky těm lidem začal růst ten nos a zákazník jim ho rukou zastavil a řekl znám svá práva, no tak na tu organizaci...nevím jak se jmenuje...:/

Problém je, že prodejna se reklamací zabývala a oprávněnost požadavků zamítla, a na to má právo. Prodejna má povinnost reklamací se zabývat, a buďto ji posoudí jako opodstatněnou nebo jako neopodstatněnou. Pokud prodejna reklamaci zamítne, máš pouze jedinou možnost: nechat výrobek na vlastní náklady posoudit ve státní zkušebně nebo u soudního znalce a s posudkem v ruce se obrátit na soud, samozřejmě platíš všechny výdaje, dokud nevyhraješ...
Prodejce to samozřejmě ví, a proto se vždy reklamací zabývá a posoudí ji jako běžné opotřebení, a na běžné opotřebení se záruka nevztahuje, oni dopředu kalkulují s tím, že málokdo bude absolvovat martýrium se soudním znalcem a soudem...

soptík — 5. 5. 2007 15:28

Holky no to je síla - chcete něco říct................................................
Po té reklamaci jsem dnes poprvé vyjela 15min. venku jsem sjela obrubník a prásk, brzda opět spadla a opět se mi vylámal zoubek u brzdy!!!!!!!!
Nasraná jsem šla do krámu a sjela je tam! štěkla jsem se tam slušně s prodavačkou! ta furt že jsem si to bestak vylomila sama.
Dala to opět do reklamace, ale určitě mi tam zas napíše oprava neuznaná!!!!
Brzdy opotřebované, ale to není opotřebování, když mi to dělá furt - padá brzda.
Holky jsem hotová!!!!!

soptík — 6. 5. 2007 13:55

holky tak jsem napsala na toho spotřebitele a na coi - tak uvidíme co mi přijde.Poradila jsem se ještě s kamarádem je to právník - finančáku....tak uvidíme co mi taky vůbec napíšou v reklamaci.

PS: že já si nekoupila LIBRETU, VĚČNÝ KOČÁR!!!

Berka — 6. 5. 2007 14:15

Soptí - tak to je fakt síla!!!!! NEmám slov, jsou to šmejdi!

jinak u Deichmanna jsme jednou reklamovali manželovy boty - normálně praskla podrážka v ohybu naspodu a teklo do nich... nejprve nám je ani nechtěly ty baby vzít, že jsou špinavé - ale jak chcete vyprat boty před reklamací? tak jsem je jen v tom centru šla umýt a osušit na wc a vrátila se tam.. pak jsme tam šli asi po 40 dnech a peníze nám vrátily (1100 kč), že ji uznali, pak přišla jiná ženská, že se spletli říkala té druhé...ale my už měli prachy v ruce a rychle z obchodu odešli.... Fakt bych věřila tomu, že by nám ty peníze vzali... no děs, ale dopadlo to dobře:)

Blanka LBC — 6. 5. 2007 14:32

Někde jsem četla, že pokud se závada opravuje třikrát, musí se reklamace uznat, ale nevím to určitě, zavolala bych na ČOI a zeptala se ;)

soptík — 6. 5. 2007 15:30

jo to prý jo, ale ta bába z obchodu mi řekla, že to pak jde na posouzení a na nějaké buhví co a že mi to prý ani taky nemusí uznat - ale podle mně - myslím, že pokud je to ta amá 3x reklamovaná věc - TAK MUSÍ VRÁTIT PENÍZE - pokud budu chtít.(odstoupení od smlouvy)
tak uvidíme s čím přijdou...

Babu — 6. 5. 2007 15:36

Holky tak to je kdyz je opravovana stejne vec 3x tak se vraci prachy dle zakona. Ale musi to byt stejna vec tzn. 3x brzda. Neni to ze 3x kocar.

soptík — 6. 5. 2007 15:43

A určitě ti MUSÍ VRÁTIT PENÍZE??? nebo jak baba povídala, že se musí na nějaké posuzování a teprv oni uznají - neuznají, zda mi vrátí peníze...?
já mám teď podruhé tu brzdu opravovanou - jenže bojim se, že mi do toho reklamačního listu napíši - NEUZNANÁ REKLAMACE , ale opraví mi to, tím pak nemám nárok na to, že by mi to po třetí vrátili co?

Eri — 6. 5. 2007 16:17

pokud se nepletu zákon se začátkem roku měnil.
Najdete ho přesně na stránkách ochrany spotřebitelů.
Co jsem však byla poučena přímo prodejcem, pokud se jedná o vadu, jež se projevila do půl roku od prodeje, břemeno průkaznosti, tedy povinost prokázat, že jste vadu nezavinili vy, je na prodejci, nikoliv na Vás.
Navíc mi prodávající řekl ( šlo o reklamaci videokamery, nějaký vadný čip ) že jsem velmi ochotná, když nechci hned peníze, spokojím se s výměnou čipu a na dobu, co bude kamera v opravě mi prodejna půjčí jinou. Upozorňuji, že šlo o první reklamaci.
Musím říct, že jsem byla jeho přístupem mile překvapena, ale počítám, že z prstu si to nevycucal, někde tato hrozba - možnost vrácení peněz - nejspíš bude.

PS: Já mám Libertu a je vynikající, drandím v ní druhé dítě a je bez poskvrny. Mám i Deltim a začíná vrzat. :/
A to ho používám jen na doma či zahradu. Nedokážu si představit, jak by vypadal po tůrách, co jsme narajzovali s Libertou. :) Nijak nadšená z něj nejsem. Pěknej, ale tím to hasne.

Eri — 6. 5. 2007 16:18

A pokud se 3x reklamuje stejná věc, máš skutečně právo na vrácení peněz. To je už stará věc.

soptík — 6. 5. 2007 16:24

že jo? tak já nevím, co ta bába do mě hučela, že se bude muset kočár na posuzování - že jen 3 opravy nestačí...
já hlupá jsem měla ten kočár reklamovat dříve - do těch půl roku od koupy, jenže do té doby jsem neměla kočár na půjčení a oni nepůjčují náhradní...tak jsem si to asi posrala (promiňte), ale kdybych tohle vše věděla už dříve, tak bych to nějak vyřešila a nečekala až když kočár je "skoro nepoužitelný"

Ketynka21 — 6. 5. 2007 17:55

Soptiku a muzes mi napsat co to je za znacku kocarku?

Bety — 6. 5. 2007 18:24

Eri napsal(a):

A pokud se 3x reklamuje stejná věc, máš skutečně právo na vrácení peněz. To je už stará věc.

ALE pozor!!! Tady to v prodejně NEUZNALI jako závadu, ale jako běžné opotřebení! V tom je ten fígl!  Protože na běžné opotřebení se záruka nevztahuje! Oni to totiž schválně posuzují jako běžné opotřebení, hlavně tam kde už vědí že se ty závady opakují, aby nemuseli ty peníze vracet...
ČOI v tom neudělá vůbec nic, ČOI se případem zabývá, pokud prodejce odmítne zabývat se reklamací. Pokud ale prodejce reklamaci přijal a vyhodnotil ji jako běžné opotřebení, neudělá ČOI vůbec nic.
Prodejce počítá s tím, že málokdo si sežene ty posudky a jde se soudit...
Šance na úspěch by byla, kdyby uznali závadu brzdy.
Také pokud výrobek má více různých vad (aspoň 3), které každá sama o sobě jsou vadou odstranitelnou, tak proto, že jich má více, považuje se za výrobek s vadou neodstranitelnou (=kvůli množství drobných vad). Není šance uplatnit ještě jiné vady, zkusit to takhle? Mám pocit že s tou brzdou moc neuspěje když už to předtím zamítli jako běžné opotřebení...těžko s nimi hne.

soptík — 6. 5. 2007 18:41

takže pro kentýnku 21 - je to kočárek orlanodo...
nějaký jsem našla na netu...   http://detsky-bazar.i-bazar.cz/kocarky/ … n-orlando/

pro bety - hele tak já reklamovala v první reklamaci 4 vady : patent = výměna + šev= zašit + sjíždění =opotřebení, kočár v toleranci(mi tam napsal) a brzdy= opotřebení (ale u těch brzd jsem zadala, že mi padá brzda tím se mě vylamují zoubky, a to mi neopravil - jen vyměnil brzdy, ale to že padá brzda, to nechal být....
když jsem vyjela ven, opět mi ta brzda spadla a vylomila zoubek.... to už ale je v prčicích, nebo ještě se s tím můžu obhájit??? když jesem ten kočár převzala a vlastně mi neopravil to co jsem chtěla, jen vyměnil brzdy(to kolečko se zoubky) a že se sjíždí - to přece není v opotřebení ne???

Bety — 6. 5. 2007 18:53

Já jsem to četla celé, určitě to není opotřebení, to se jen oni chtějí vyhnout vrácení peněz, právě o to je to horší že budou pořád uhýbat...zkus to ještě jednou na mnoho drobných vad, které samy o sobě jsou odstranitelné, ale vzhledem k tomu, že jich je mnoho (aspoň ty 3) tak se začne výrobek považovat za výrobek s vadou neodstranitelnou, a jestliže se vada vyskytal v prvním půlroce záruky žádej nekompromisně peníze zpět, možná ustoupí, hlavně!!! si nechej podrobně popsat  do reklamačního protokolu úplně všechno, proč zamítli i proč neuznali!

Bety — 6. 5. 2007 18:55

Tak bych zkusila reklamovat pořád dokola to samé a trvala na formulaci zapsání: hned při PRVNÍM !!! použití pak se bude hůře zdůvodňovat to opotřebení

soptík — 6. 5. 2007 19:38

bety - já jsem to ale reklamovala po 8 měsících - i když ty brzdy a zatáčení - bylo hned od začátku, jenže jsem neměla kočárek na půjčení, tak až když se mi podařilo sehnat, tak to už bylo "pozdě" po půl roce....ach jo

Myslíš že mám jako dodatečně doložit ten první reklamační protokol, ? atť mi tam napíši proč zamítli a proč uznali? to už je asi pozdě ne? já mám takový strach co mi přijde teď - jestli zas OPOTŘEBENÍ nebo co mi napíši...
na ty vady co jsem reklamovala se už obrátit nemohu co? jako že bych to vytáhla zpětně? on to udělal ai vychcaně - dvě vady uznal - dvě vady zamítl. Ale teď je to zas v reklamaci, tak nevím, zda se to jako už nepřešlo - tak už to nemůžu vytáhnout zpětně.Samo že budu stále chodit a nechávat opravovat....vždyť já takový výrobek ani nechci. taky pokud to stále je v opravně - více u opraváře než u kupujcího, tak taky bych mohla odstoupit od smlouvy ne?
hele a když mi tam napíše opotřebováné - tak mám si ten kočár převzít??? nebo jak to mám udělat s protokolem? mám kočár vzít a říct prodavačkám, ať mi znovu napíš rozepsaný reklamační protokol (odůvodnit co a jak je opotřebování)??? nebo kočár tam nechat??? nebo já nevím jak to udělat.
ACH JO!

Klaris — 6. 5. 2007 19:41

Každopádně měli při první reklamaci poslat věc k výrobci ne?? Na mě to takhle jednou zkoušeli v obuvi, napoprvé mi slepily boty, chodila jsem tam furt dokolo, že to nedrží, nakonec mi zhnuseně vrátili peníze a řekli ať u nich už laskavě nic nekupuju :co: :|

soptík — 6. 5. 2007 19:49

tak to je síla!!!!! pane bože "kéž by mě taky vrátili prachy a řekli mi to samé" byla bych 1000 000x šťastnější!!!!!
tohle je hrůza když je beznaděj a nemám na to abych platila posudky a soudy....nechci to nechat být!

A to by se mělo poslat výrobci??? proč? holky já jsem na to úplně blbá...

Ela.. — 6. 5. 2007 19:53

Bety napsal(a):

Tak bych zkusila reklamovat pořád dokola to samé a trvala na formulaci zapsání: hned při PRVNÍM !!! použití pak se bude hůře zdůvodňovat to opotřebení

Holky, obdobně jsem teď dopadla s dětskými botami. Koupeny v Renu (Kaufland) za 390 kč, nošeny 14 dní, pak úplně odlepená celá přední část podrážky, jenže syn v tom ještě šel 1 den do školy, protože nahonem další boty jsem pro něj neměla, neb ty z loňské sezony už mu nebyly (a už bylo jaro, teplo a zimní obuv v té době již velmi nevhodná. takže boty koupeny 14.3., reklamovány 28.3.)..  cesta nedaleká, ale odlepená podrážka překážela a syn lehce zakopával .. do Rena odneseno ten den odpoledne a po víc jak měsíci výsledek:
"Reklamace je neoprávněná. Za vadu nelze považovat opotřebení věci způsobené jejím používáním, nebo změnu, která vznikla v důsledku nesprávného používání, popř. nesprávného zásahu. Reklamaci by měl kupující uplatnit bez zbytečného odkladu ihned po zjištění závady, aby mohla být reklamace správně posouzena. Záruční dobu nelze zaměňovat s dobou obvyklé životnosti zboží, tj. s dobou, po kterou při správném užívání a ošetřování může zboží vzhledek ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě užívání vydržet."
Takže jinými slovy, jakmile zjistíte závadu, botu musíte hned z dítěte sundat, ikdyby mělo ten den chodit bosé a pokud vám v peněžence nechrastí navíc dalších pár stovek, čekat měsíc, než se prodejna milostivě vyjádří (většina z nás to stejně musí řešit koupí jiné obuvi, bez ohledu na fakt, jaký bude výsledek reklamace). Máte-li štěstí, reklamace bude uznána a vy si budete moci za vrácené peníze koupit boty jiné. Nemáte-li to štěstí, zapláčete nad vyhozenými penězi, promarněným časem a nezbyde vám nic jiného, než vhodnou obuv stejně zakoupit. A hlavně, s novou obuví dejte dítěti patřičné kázání - pokud možno nenašlapovat na celou nohu, vznášet se, vyhybat se vlhku, kamínkům, dětským hřištím, travnímu porostu a jiným podobným úskalím. Jen tak zřejmě bota nebude "nepatřičně" opotřebována a případná vada reklamačně uznána.

Eri — 6. 5. 2007 20:33

Tam bych šla udělat bugr.

Záruční dobu nelze zaměňovat s dobou obvyklé životnosti zboží,

To jsem nevěděla, že obvyklá životnost bot je při dobrém zacházení 14 dní. :co:
Určitě bych si tam šla zařvat. Když už nic jiného, ulevilo by se mi. :)

Klaris — 7. 5. 2007 7:29

Neboj se a udělej tam pořádnej bugr :jojo: Zkus napsat SZ třeba Raduze ta se myslím v prodeji kočárků pohybuje a poradí ti ;). Každopádně se nedej, není to věc za pár stovek abys to hodila za hlavu :dumbom:

soptík — 7. 5. 2007 7:48

klaris - myslíš napsat jí sem na babinet? Aby mě pomohla?

soptík — 7. 5. 2007 7:50

už jsem doma - soukromá zpráva....díky!!!!!

lulu24 — 7. 5. 2007 12:02

Tak já se musím přidat k nespokojeným zákazníkům Deichmana, taktéž jsme reklamovali přítelovi boty nošené pár měsíců a neuznali nám to. Je hrozné, že se člověk nemůže nijak bránit a tahat se kvůli botám po soudech bude asi málokdo. Je to hnus, ale aspon vím, že u Deichmana už si boty nikdy nekoupím.
Taky proto jsem si koupila kočárek v Německu, protože tam opravdu platí pravidlo Náš zákazník-náš pán.

raduza — 7. 5. 2007 20:23

Tak jsem koukala na ten kočárek a absolutně nevím ,kdo ho sem dováží,kdo tu má zastoupení na ně.Takže v reklamaci ti moc neporadím,jsou firmy které znám a vím,jak reagují co se dá dělat...ale tady bohužel!!!
Zkus probrat záruční list,pokud je to solidní firma budeš tam mít kontakt atd...podle toho by jsme se mohly odrazit!
RADKA

soptík — 7. 5. 2007 20:25

radu máš plnou schránku, nemohu ti poslat - tak přeposílám sem co jsem zjistila....každopádně pokud ti to nic neřekne, zkusím to nějak zjistit (zavolat, nebo nějak zjistit kdo to jsem vozí) nebo řekne ti něco tohle???

No napsal mi to opravář asi - na záručáku se nedozvím co to je za kočár je tam jen napsáno KALIMERO a pak tam je štítek s jménem na reklamace a opravy. Záručák nemám, ale na tom reklamačním protokolu je razítko s jménem
HIMLEROVÁ VALETÍNA
Čs.legií 168
73581 Bohumín - Starý Bohumín
Tel. 776042408
pak ičo a dičo a bankovní spojení...
to jsem asi moc nepomohla viď????

soptík — 7. 5. 2007 20:26

já ten záručák teď u sebe nemám - mají ho oni, prý to musí mít i se záručákem aby to opravil, jen tak co si pamatuji, že tam bylo napsáno....

raduza — 7. 5. 2007 20:37

soptík napsal(a):

radu máš plnou schránku, nemohu ti poslat - tak přeposílám sem co jsem zjistila....každopádně pokud ti to nic neřekne, zkusím to nějak zjistit (zavolat, nebo nějak zjistit kdo to jsem vozí) nebo řekne ti něco tohle???

No napsal mi to opravář asi - na záručáku se nedozvím co to je za kočár je tam jen napsáno KALIMERO a pak tam je štítek s jménem na reklamace a opravy. Záručák nemám, ale na tom reklamačním protokolu je razítko s jménem
HIMLEROVÁ VALETÍNA
Čs.legií 168
73581 Bohumín - Starý Bohumín
Tel. 776042408
pak ičo a dičo a bankovní spojení...
to jsem asi moc nepomohla viď????

Tak za prvé záruční list,paragon nikdy nedávej z ruky...vždy jim dej kdyžtak kopii,tím seš ty jištěná,že máš něco v ruce
Zkus si něco o firmě zjistit,žádej prohlášení o shodě...je to věc do 3let věků dítěte a tutiž máš právo žádat.
Tímto by jsi je mohla trochu zaskočit
ještě písnu,já se omlouvám musím akutně něco dodělat a tohle je na dýl :)

soptík — 7. 5. 2007 20:46

o.k. až budeš mít chvilku, tak mi napiš. Já nevím ani co to je to prohlášení o shodě...k čemu to slouží na co to je dobré atd.
Jen nevím jak jim to mám vyoslit...jako aby mi řekli od jakého výrobce ten kočárek je a tak , když nemám tď už ani ten záručák.....ten mi jako zapomněli vrátit, při první reklamaci - když jsem ho doma nenašla, bylo mi jasné, že mi ho nevrátili. Když jsem ho chtěla vidět při druhé reklamaci - když zjistitli, že ho NĚKDE MAJÍ V ŠUPLÍKU, tak ho ani nenašla a řekla, že ho nemůže najít, že ho pak najde... ale reklamaci mi vypsala - je tam datum nákupu.

Ale už jsem si taky nadávala, že si mám dělat kopie, jenže to jsem nevěděla, že to jsou takový mrchy!!!!
škoda že je zítra svátek...