eskyna — 27. 2. 2007 9:49

Jaké máte zkušenosti s touto cestovkou? Chceme je do Tunisu Last Minute (2 dospěláci+2 děti :D ) . Někdo mi říká,že Last Minute s dětičkama by raději nezkoušel. :kapitulation: Co vy na to? Prosím

Bebe — 27. 2. 2007 11:09

Chceme letos taky na Last Minute do Tunisu ,taky 2 děti +2 dospělí,nevím ještě s kterou cestovkou ale asi EXIM TOUR.
Eskyno a tebe někdo varoval před Last Minut s dětma? :co:  Mě v cestovce ujistili,že to co si zaplatíme ,dejme tomu 3 *** ,tak vždy budem ubytováni v takovémto hotelu nebo o třídu vyšší.
Taky mi bylo řečeno ,že není problém vybrat si hotel na POSLEDNÍ chvíli,aby byl vhodný pro děti a ,že určitě ušetříme.
A v jiné cestovce mi zase dělali BUBU ,že se může stát, že na ten určitý termín neseženu 4 letenky.Tak fakt nevím,nemám s tím zkušenosti.Snad sem někdo ještě napíše.  :)

eskyna — 27. 2. 2007 12:12

Tak slyšela jsem o různých komplikacích,jednak hned při odletech(odlet třeba v 8 ráno,nakonec je to v 8večer) a čekat s capartama 12 hod.na letišti se mi ani trochu nechce. To samé je při odletu zpět,s tím rozdílem,že odlet by měl být třeba odpoledne,ale je už ráno(to znamená,že přicházíš skoro o 2 dny,které máš ale zaplacené) :butter: Kamarádka čekala 10 hodin na ubytování,nakonec jí ubytovali v úplně jiném hotelu(prý strašném). No a při reklamaci jí řekli,prý co by chtěla,když to měla Last Minute. :dumbom:

Gabrielle — 27. 2. 2007 13:38

Podle všeobecných podmínek většiny CK byste měli dostat ubytování stejné nebo vyšší kategorie, pokud náhodou vznikne problém s hotelem zakoupeným. Týká se to jak Last minute tak zájezdů zakoupených dopředu.

U charterových letů skutečně může vzniknout potíž s posunem letových časů. Letecká společnost má téměř vždy ve smluvních podmínkách uvedeno právo změnit čas odletu. To znamená, že smluvně je odlet stanoven např. 24.6. a letecká společnost má celý tento den (tj 24 hodin) k dispozici k odletu. Většinou se předběžný čas odletů řeší cca 3/4 roku dopředu při sepisování smluv na další sezónu, upřesňuje se cca v dubnu před zahájením sezóny a může se měnit kdykoliv před odletem i v den odletu podle momentální situace na letištích i ve vzdušném prostoru. To, že čekáte na letišti už v tranzitu a letadlo má hlášené zpoždění bývá většinou způsobeno tím, že dané letadlo nemohlo včas odstartovat (za jakýchkoli důvodů) z některé z předešlých destinací a díky tomu nemá např. volný prostor ke startu z Prahy. Nebo je jim během dne změněna trasa letů (např. kvůli techcnickým potížím jiného letadla téže společnosti, které musí nahradit) apod. Tohle všechno - včetně času odletu bohužel CK není schopna ovlivnit.

To, že si klienti stěžují na to, že kvůli časuin odletu přišli o den ubytování, je velmi časté, ale bohužel s tím nejde nic dělat. Navíc, většina CK má právě z těchto důvodů ve všeob. podmínkách uvedeno, že první a poslední den zájezdu je vyhrazen na dopravu, nikoli k samotné rekreaci.

No, snad jsem to napsala jasně :)

Lucka 1 — 27. 2. 2007 15:18

My jsme s Blue stylem letěli minulý rok v září do Egypta a tuto cestovku vřele doporučuji :supr:
Po příletu do Hurghady na každým kroku až k autobusu delegát(což se třeba nedalo říct o Eximu.....)
Po příjezdu do námi vybranýho hotelu, nás čekao nemilé překvapení, protože pro nás a ještě dvě rodiny neměli místo. Byli jsme vážně nas..., ale delegátka se nám moc omlouvala, že se to prostě stát můžu, že ono to zarezervovaný měli, ale eypťané prostě to místo dali někomu jinýmu. Ihned po tom nám delegátka přinesla jejich katalog ať si vybereme kterýkoliv hotel v hurghadě, v jakékoliv cenové relaci a ono nám tam ihned rezervují ubytování.
vybrali jsme si jeden z nejdražších hotelů v katalogu  a ihned nás tam zavezli.Dokonce těm dvou rodinám uhradili i all inclusive, které neměli zaplacené :)Jenom my jsme na ubytování ušetřili asi 16000 kčza 2 osoby:)
Myslím, že takhle by se jiná cestovka nezachovala :)

estelle — 27. 2. 2007 17:34

Byla jsem s různýma cestovkama třikrát last minute v Tunisku a můžu ubezpečit, že žádný rozdíl mezi last minute a "včas koupeným" zájezdem absolutně není. Last minute slouží pouze k tomu, aby na poslední chvíli doprodali zbývající zájezdy, byť i třeba za jejich pořizovací cenu. Zažila jsem taky (teď naposled) problémy, ale ty problémy tam měli absolutně všichni bez ohledu na to, kdy ten zájezd koupili. Takže jsem všichni podali hromadnou stížnost a nikdo nezkoumal, kdo má kdy zájezd koupený. Ubytování se rozděluje až na místě, takže se může stát úplně každýmu, že hotel bude plnej. Tunisani a jak čtu tak i Egypťani tohle prostě neřeší. Musí ti dát ale hotel stejné nebo vyšší kvality. No a doprava - tam to taky nezávisí na době koupě zájezdu. Nám v CK dokonce ani týden před odletem, kdy jsme zájezd kupovali, neřekli ještě přesný časy letů. Jedinej problém last minute je ten, že už máš menší možnost výběru - musíš se v lecčem přizpůsobit, ale pokud nemáš konkrétní požadavky, tak by to mělo být OK. Btw. dnes je těch zájezdů nabízeno takový množství, že sehnat týden před odletem 4 místa není velký problém. Alespoň my nikdy neměli.

jarka týnková — 27. 2. 2007 17:42

Byla jsem s nima loni v Řecku a naprosto super.

estelle — 27. 2. 2007 17:52

Ještě pro doplnění: Ono taky záleží, na jaké místo jedete. Protože stejná cestovka - různý služby. My letos byli s Azur Reizen v Monastiru - no, jak jsem psala, samý problémy - časy odletu, kvalita hotelu, chování delegátky... No a přesně ten samý týden byli s tou samou cestovkou v Tabarce známí jednoho z účastníků našeho zájezdu a ti si to pochvalovali, prý jejich nejlepší dovča v Tunisku. Takže výběr cestovky vždy nezaručuje úspěch.

ClearFlat — 10. 4. 2007 10:49

estelle napsal(a):

Byla jsem s různýma cestovkama třikrát last minute v Tunisku a můžu ubezpečit, že žádný rozdíl mezi last minute a "včas koupeným" zájezdem absolutně není. Last minute slouží pouze k tomu, aby na poslední chvíli doprodali zbývající zájezdy, byť i třeba za jejich pořizovací cenu. Zažila jsem taky (teď naposled) problémy, ale ty problémy tam měli absolutně všichni bez ohledu na to, kdy ten zájezd koupili. Takže jsem všichni podali hromadnou stížnost a nikdo nezkoumal, kdo má kdy zájezd koupený. Ubytování se rozděluje až na místě, takže se může stát úplně každýmu, že hotel bude plnej. Tunisani a jak čtu tak i Egypťani tohle prostě neřeší. Musí ti dát ale hotel stejné nebo vyšší kvality. No a doprava - tam to taky nezávisí na době koupě zájezdu. Nám v CK dokonce ani týden před odletem, kdy jsme zájezd kupovali, neřekli ještě přesný časy letů. Jedinej problém last minute je ten, že už máš menší možnost výběru - musíš se v lecčem přizpůsobit, ale pokud nemáš konkrétní požadavky, tak by to mělo být OK. Btw. dnes je těch zájezdů nabízeno takový množství, že sehnat týden před odletem 4 místa není velký problém. Alespoň my nikdy neměli.

Ježkovy voči, taky plánuji last do Tunisu teď v květnu a jsme z jižních Čech - píšete, že týden před jste ještě nevěděli, kdy odlétáte? A kdy vám to dali vědět? Abychom vůbec na to letiště stačili dorazit včas :D

Gabrielle — 10. 4. 2007 11:14

ClearFlat, jak už jsem psala, u těchto letů se upřesňuje čas odletu právě cca týden před odletem a změna může nastat kdykoliv. To si vyhrazuje letecká společnost. Pokud dochází ke změně času letu nejpozději den před odletem, CK informuje klienty telefonicky nebo jiným způsobvem, jaká změna nastala. Ovšem vím z praxe, že některé CK tohle nechávájaí na klientech, aby si sami před odletem ověřili, zda nedošlo ke změně času odletu. Ale většinou tohle bývá na pokynech k odletu - zda se klineti mají informovat sami, nebo zda je informuje CK telefonicky. Pokud dojde ke změně času letu v den odletu, většinou není čas už klinty obvolávat a ti pak následně tedy musí na letišti čekat. Podotýkám, že se mi za celé ty roky, co dělám v oboru nestalo, že by v den odletu čas letu posunuli dopředu. Pouze dozadu... :)  Tak hezkou dovolenou a včasný let...

ClearFlat — 10. 4. 2007 12:45

Gabrielle napsal(a):

ClearFlat, jak už jsem psala, u těchto letů se upřesňuje čas odletu právě cca týden před odletem a změna může nastat kdykoliv. To si vyhrazuje letecká společnost. Pokud dochází ke změně času letu nejpozději den před odletem, CK informuje klienty telefonicky nebo jiným způsobvem, jaká změna nastala. Ovšem vím z praxe, že některé CK tohle nechávájaí na klientech, aby si sami před odletem ověřili, zda nedošlo ke změně času odletu. Ale většinou tohle bývá na pokynech k odletu - zda se klineti mají informovat sami, nebo zda je informuje CK telefonicky. Pokud dojde ke změně času letu v den odletu, většinou není čas už klinty obvolávat a ti pak následně tedy musí na letišti čekat. Podotýkám, že se mi za celé ty roky, co dělám v oboru nestalo, že by v den odletu čas letu posunuli dopředu. Pouze dozadu... :)  Tak hezkou dovolenou a včasný let...

Díky za vysvětlující odpověď. Při naší smůle už se vidím, že strávíme na letišti nejméně celý den.... No ale zas lepší strávit ten čas na letišti, než si nechat letadlo uletět, že? :D :D
Díky a snad to všechno přežijeme, poletíme poprvé a už dnes mi naskakuje husí kůže ze strachu :(

Gabrielle — 12. 4. 2007 12:59

Clearflat, ta zpoždění sice bývají, ale většinou nejsou extrémní... neboj, užij si let, Tunisko je nádherný.

stefy2 — 12. 4. 2007 14:29

Leteli jsme s cestovkou Blue Style do Egypta letos v březnu, žádné zpoždění tady na letišti ani tam,  delegátka v egypte byla moc příjemná, jedinej problém byl s náramkama, které jsme dostali až v poledne. Do té doby jsme byli bez jídla a pití.

ClearFlat — 13. 4. 2007 8:40

Gabrielle napsal(a):

Clearflat, ta zpoždění sice bývají, ale většinou nejsou extrémní... neboj, užij si let, Tunisko je nádherný.

Já ti i tady moc děkuju, už máme zájezd objednaný a 11.5. letíme! Tak moc díky za vše a pak se ozvu, jaké to bylo :)

Gabrielle — 13. 4. 2007 11:55

Budu se těšit, už jsem tam pár let nebyla...

estelle — 13. 4. 2007 21:54

ClearFlat, přeju moc hezkou dovču, v Tunisku si ji určitě užijete :supr:

Frigo — 22. 6. 2007 20:41

První dojem z Blue stylu - nic moc.. den před odletem mi zavolali, že vybraný hotel v Tunisu je obsazen  (bylo to těsně po těch atentátech v Egyptě a tudíž dostali přednost Němci) a jestli bych nechtěla něco jiného na stejném místě. A hned mi jeden nabídli, all inclusive (měla jsem jen polopenzi), výhled na moře a fakt super přístup, žádné čekání na letišti ani při odletu domů - jen snad půl hodiny, možná ani to ne.  Hned jsme byli ubytovaní a pokoj jsme opouštěli také těsně před odjezdem.  Delegátka se starala po celou dobu a neměla to jednoduché, neboť tam bylo pár prudících klientů.    Také to bylo na poslední chvíli s dětmi, i když jednoho brali jako dospělého.
Prostě super.  Teď právě vybírám z katalogu a  ráda bych zase s nimi, snad to vyjde.
Mimo jiné je fajn, že se dá objednat přes internet (se slevou).