14. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 14. února : Kyjevské smaené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd! 14. února : Menopauza mění vzhled eny. Na co vechno má vliv kolísající hladina hormonů |
|
|
normální chlap napsal(a):
A kdy neuvěřím, tak co by se mělo stát? Promění nás vechny na umranské jetěry?
Kdy TY neuvěří? A e se kvůli tomu něco stane? Nepřeceňuje se trochu?
Není tady
LENNNA napsal(a):
luděk napsal(a):
rina napsal(a):
Bůh e by poslal smrtelnou pandemii na lidi?
NESMYSL!bůh jen tie kouká a čeká kdy nás napadne ít trochu víc v poznání. pak zmizí ty viry atd. na smetitě lidských dějin
Proč by nemohl bůh poslat pandemii na lidi?
Já myslím, e dělá to, co je třeba.
No,
bůh nás spí nechává dělat to co si myslíme e je potřeba . A pak ty nae neůspěchy svádíme na něl. Jsme hooodně nedokonalí a myslíme si, jací jsme borci.
Upravil(a) luděk (28. 7. 2020 13:42)
Není tady
LENNNA napsal(a):
Proč by nemohl bůh poslat pandemii na lidi?
Já myslím, e dělá to, co je třeba.
To mi připomnělo vtip: Jde stará Blaková po hrázi rybníka. Zakobrtne, spadne do vody a začne se topit. Jde kolem Venca z hospody a chce babu vytáhnout. Ona se brání a křičí "NEE, Pán Bůh mě zachrání". Tak Venca se zvedne a jde dál. Pak jsou kolem ogaři ze zábavy a chtějí babu vytáhnout. Ona zase "NEE, Pán Bůh mě zachrání". Ogaři odejdou a za chvíli jedou kolem hasiči. Jdou vytáhnout babu a ta ječí jak smyslů zbavená "NEE, Pán Bůh mě zachrání, nepotřebuji vás!".. a utopí se. Kdy se setká s Pánem Bohem tak si mu stěuje, e ji věrnou slouící bohu a věřící nechal utopit. Bůh se na ní tak podívá a říká "Blaková, a kdo si myslí, e ti tam poslal Vencu, ogary a ty hasiče?"
Není tady
LENNNA napsal(a):
normální chlap napsal(a):
A kdy neuvěřím, tak co by se mělo stát? Promění nás vechny na umranské jetěry?
Kdy TY neuvěří? A e se kvůli tomu něco stane? Nepřeceňuje se trochu?
Kdy budu jediný nevěřící, tak to bude na mně A vechny promění v umrany.
Boe, jen jediný mu zhřeil a ty bys byl rozlícen na celou pospolitost
Numeri 16, 22
Není tady
luděk napsal(a):
LENNNA napsal(a):
luděk napsal(a):
bůh jen tie kouká a čeká kdy nás napadne ít trochu víc v poznání. pak zmizí ty viry atd. na smetitě lidských dějinProč by nemohl bůh poslat pandemii na lidi?
Já myslím, e dělá to, co je třeba.No,
bůh nás spí nechává dělat to co si myslíme e je potřeba . A pak ty nae neůspěchy svádíme na něl. Jsme hooodně nedokonalí a myslíme si, jací jsme borci.
A co ty jsi za borce, e si myslí, e rozumí tomu, co Bůh dělá?
Není tady
normální chlap napsal(a):
LENNNA napsal(a):
normální chlap napsal(a):
A kdy neuvěřím, tak co by se mělo stát? Promění nás vechny na umranské jetěry?
Kdy TY neuvěří? A e se kvůli tomu něco stane? Nepřeceňuje se trochu?
Kdy budu jediný nevěřící, tak to bude na mně A vechny promění v umrany.
Boe, jen jediný mu zhřeil a ty bys byl rozlícen na celou pospolitost
Numeri 16, 22
Tak se sebou laskavě něco dělej , nehodlám být jetěrkou.
Není tady
Judyna napsal(a):
normální chlap napsal(a):
LENNNA napsal(a):
Kdy TY neuvěří? A e se kvůli tomu něco stane? Nepřeceňuje se trochu?Kdy budu jediný nevěřící, tak to bude na mně A vechny promění v umrany.
Boe, jen jediný mu zhřeil a ty bys byl rozlícen na celou pospolitost
Numeri 16, 22Tak se sebou laskavě něco dělej , nehodlám být jetěrkou.
Správně
Není tady
Judyna napsal(a):
luděk napsal(a):
LENNNA napsal(a):
Proč by nemohl bůh poslat pandemii na lidi?
Já myslím, e dělá to, co je třeba.No,
bůh nás spí nechává dělat to co si myslíme e je potřeba . A pak ty nae neůspěchy svádíme na něl. Jsme hooodně nedokonalí a myslíme si, jací jsme borci.A co ty jsi za borce, e si myslí, e rozumí tomu, co Bůh dělá?
jsem normální chlap co má selskej rozum
Není tady
Judyna napsal(a):
luděk napsal(a):
LENNNA napsal(a):
Proč by nemohl bůh poslat pandemii na lidi?
Já myslím, e dělá to, co je třeba.No,
bůh nás spí nechává dělat to co si myslíme e je potřeba . A pak ty nae neůspěchy svádíme na něl. Jsme hooodně nedokonalí a myslíme si, jací jsme borci.A co ty jsi za borce, e si myslí, e rozumí tomu, co Bůh dělá?
A to já si to myslím také
Nenapsala bych "vím", protoe vím prd. Ale "myslím" ano - to vyjadřuje jen můj názor, který můu mít i jako úplný neborec
Není tady
normální chlap napsal(a):
LENNNA napsal(a):
normální chlap napsal(a):
A kdy neuvěřím, tak co by se mělo stát? Promění nás vechny na umranské jetěry?
Kdy TY neuvěří? A e se kvůli tomu něco stane? Nepřeceňuje se trochu?
Kdy budu jediný nevěřící, tak to bude na mně A vechny promění v umrany.
Boe, jen jediný mu zhřeil a ty bys byl rozlícen na celou pospolitost
Numeri 16, 22
U se zase přeceňuje , jediný nevěřící určitě nebude
Není tady
Tak potom není co řeit
Není tady
normální chlap napsal(a):
Tak potom není co řeit
Amen
Není tady
m.s, kerej vlákno zaloil, na reakce evidentně kale.
Není tady
A zjevně i ostatní kalou na něj :-) Dokonalý příklad náboenské tolerance.
Není tady
normální chlap napsal(a):
A zjevně i ostatní kalou na něj :-) Dokonalý příklad náboenské tolerance.
Nebo reakce na automat?
Není tady
Převratný způsob řeení problémů! Neřete je!
Účelem tohoto textu je seznámit čtenáře s novou a převratnou metodu přístupu k naim problémům, jejím prostřednictvím jsme schopni problémy nejen e vyřeit, ale vedle toho jetě navíc získat významný duchovní benefit, schopný nás výrazným způsobem posunout vpřed v naem duchovno osobnostním vývoji. Pojďme tedy na to!
Kadý problém, stojící před námi a vyadující řeení, má tendenci vtahovat nás do sebe. Má schopnost intenzivně na sebe přitahovat nai vědomou pozornost.
Ve snaze řeit problém, se do něj hluboko noříme a stále se jím zabýváme. Přemýlíme, trápíme se a hledáme řeení. Často kvůli tomu nemůeme ani spát, nechutná nám jíst, jsme frustrovaní, nebo cítíme hněv a vztek. Cítíme tíhu ve svém nitru, přicházejí deprese, a my jsme nuceni hledat pomoc. Nejdříve u přátel, později u psychologů, a nakonec u psychiatrů.
Jakým způsobem tedy efektivně řeit své problémy?
V první řadě bychom si měli uvědomit, e absolutně vechno, co bylo popsáno výe, se děje v naí mysli. Měli bychom si uvědomit, e problémem se zabýváme, snaíme se ho řeit a zápasíme s ním v naem rozumu a v mysli. Ony jsou vnitřním prostorem, kde to ve probíhá a kde se to vechno děje.
No a to, co je skutečně převratným je uvědomění, e za neschopností vyřeit mnohé zásadní problémy, stojí právě ná rozum a nae mysl, které toho v sloitějích případech nejsou schopny. To znamená, e samotný problém není ani tak v problému, který se snaíme řeit, ale v nedostatečnosti rozumu a mysli, které ho nejednou nejsou schopny uspokojivě vyřeit.
Je toti zvykem, e lidé nejvíce důvěřují právě rozumu a mysli. Domnívají se, e právě ony mají největí kompetenci. Ale o tom, e tomu tak vůbec není, svědčí čekárny psychologů a plné čekárny psychiatrů. Svědčí o tom osudy mnoha lidí, jejich jejich závané problémy doslova ničí a vnitřně trvale uírají.
Lidé musí dokázat přijmout fakt, e mnohé nae problémy nejsou řeitelné prostřednictvím rozumu a mysli. e jsou jimi řeitelné jen načas, jen krátkodobě a nedostatečně, aby pak znovu povstaly v jiné formě a jetě intenzivněji.
Tím se u dostáváme ke klíčovému uvědomění, e pokud se máme dostat z tíivé pasti neřeitelných problémů, můeme toho dosáhnout pouze tak, e se povzneseme nad nedostatečnost rozumu a mysli. e přesuneme nae vědomí mimo rozum a mysl.
Kde? Do reality jiné a vyí! Do reality naeho vyího "já", stojícího nad realitou naeho niího "já", reprezentovaného rozumem a myslí. Musíme se povznést do reality naeho ivého ducha, ijícího ve sféře, kde ádných problémů není. Kde je jen těstí, radost a harmonie.
Toto ale můeme dokázat jedině tehdy, kdy pochopíme a hluboce si v sobě uvědomíme, e máme ve svém nitru dvě "já". e v sobě máme dvě úrovně osobnosti. Úroveň nií, reprezentovanou rozumem a myslí, a úroveň vyí, reprezentovanou naim duchem.
Nae nií, rozumové "já", má spojení s hmotou a fyzickým světem, a nae vyí duchovní "já", má spojení s věčným Duchem.
Nae nií "já" je omezeno pozemským pojetím prostoru a času, ale nae vyí, duchovní "já" stojí vysoko nad pozemským pojetím prostoru a času.
Nae nií "já" je omezeno materiální realitou, a nae vyí "já" je spojeno s věčnou realitou Ducha, v ní matérie a s ní související problémy nemají místa.
Pokud tedy dokáeme akceptovat realitu existence dvou "já" v nás, a pokud se vnitřně dokáeme povznést od svého niího "já" k tomu vyímu, dokáeme se tím zároveň odpoutat od vech problémů. Dokáeme se od nich oprostit a získat nadhled nad myslí, a tím také nad problémy, které v mysli rozebíráme, a do kterých nás ná rozum a mysl neustále vtahují.
Tak získáme nadhled a schopnost dívat se na vechno svrchu. Získáme schopnost vymanit se z problémů a ocitneme se nad nimi. U nás nevtahují do sebe a my se díváme na ně u jakoby nezúčastněně. Jakoby ani nebyly nae.
A právě v tomto spočívá řeení! Nae povznesení se nad rozum a mysl, nae odpoutání se od nich a získání nadhledu, a také nae odosobnění, jsou pravou cestou k nalezení efektivního řeení problému. Nejen toho dočasného, ale skutečného a pravého.
Nebo největí pravda ivota spočívá v tom, e řeení mnoha věcí, které nás dlouhodobě trápí, se nachází právě ve sféře mimo rozumu a mysli. Ve sféře věčného ducha, který ve své veobsáhlosti nahlíí najednou minulost, přítomnost i budoucnost, a proto je člověku schopen ukázat správnou cestu a správné řeení vech jeho problémů.
Otázkou teď u jenom zůstává, jak dosáhnout ádoucího povznesení vědomí člověka z jeho niího "já", reprezentovaného myslí, k jeho vyímu "já", reprezentovaného jeho duchem.
Ukame si dva způsoby, jak je moné toho dosáhnout.
Prvním a nejefektivnějím z nich je modlitba. V dnením ateistickém světě není mnoho lidí, které napadne hledat řeení vlastních problémů právě tímto způsobem. Také to je jeden z důvodů, proč tak narůstá počet depresí a různých psychických problémů.
K čemu dochází, kdy se s prosbou o pomoc obrátíme ke Stvořiteli?
Dochází k tomu, e nae vědomí, které je standardně ukotvené v rozumu a v mysli, zabývající se nejrůznějími mylenkami a problémy, se povznese v prosbě ke Stvořiteli do sféry mimo rozumu a mysl. Nae vědomí se pozvedá do sféry ducha, získává nadhled, a prostřednictvím duchovního vnuknutí a inspirace přijímá, jak se k danému problému správně postavit a jak jej správně řeit. To ve přijmeme a pochopíme prostřednictvím svého citu, protoe ná duch, znalý řeení, se v nás projevuje citem.
No a druhý způsob povznesení se nad nae nií "já" můe být třeba takovýto:
Na jistém ostrově existoval kláter, proslulý tím, e do něj přicházeli lidé moderní doby, plní různých problémů, depresí, a nejednou také ve patném zdravotním stavu. Po pobytu v kláteře vak z něj odcházeli radostní a fyzicky zdraví.
Co zázračného tam s nimi mnii udělali?
Kláterní hosté pracovali v zahradě a plnili také jiné povinnosti, potřebné pro běný chod ivota v kláteře. Nicméně jejich prvořadou povinností, bez ohledu na to, jak se cítili a jaké problémy je tam dohnaly bylo, mít neustále na tváři rty, roztaené do úsměvu.
Kdo byl vícekrát za den mnichy přichycen, e tak nečiní, dostal slubu navíc, nebo se musel postit o chlebu a vodě.
Milí čtenáři, zkuste si to někdy sami doma. Bez ohledu na to, jak se právě cítíte, a bez ohledu na to, jaké problémy máte. Třeba i násilím zkuste udret úsměv na své tváři.
Úsměv je toti výrazem radosti, a radost proudí z ducha. Čistá radost, a z ní pramenící úsměv, ve skutečnosti pocházejí z ducha, ale platí to také opačně. Úsměv a radost se mohou stát naí cestou k duchu.
Jen to zkuste a uvidíte, co to s vámi udělá. Uvidíte, e s úsměvem na tváři nelze hloubat o problémech. Vá úsměv je toti něčím, co vás je schopno povznést ze sféry hloubavého rozumu a mysli, do sféry ducha a radosti. Prostý úsměv nás je schopen odpoutat od naeho niího "já" a povznést k naemu vyímu "já".
A by jen v krátkém dotyku s radostí, mírem a harmonií naeho vyího "já", spočívajícího ve Světle, můe potom posílit nae vědomí, můe se posílit nae osobnost, a v duchovní inspiraci můeme přijmout optimální způsob řeení toho, co nás trápí.
Nebo klíč k řeení veho, s čím si neumíme dát dlouhodobě rady, nespočívá v rozumu a v mysli, jejich hranice a monosti jsou čistě pozemské, ale jedině ve sféře pozemské a fyzické neomezenosti Ducha.
http://vaznost-doby.bloger.cz/ ve spolupráci s M.
Není tady
m.s. napsal(a):
Převratný způsob řeení problémů! Neřete je!
Svatá pravda! 🌞
Není tady
Nesouhlasím.
Není tady
Nemusí.
Není tady
rina napsal(a):
m.s. napsal(a):
Převratný způsob řeení problémů! Neřete je!
Svatá pravda! 🌞
nesvata nepravda
Není tady
Zdravím vás vechny. A jetě pár slov k tomu předchozímu:
Nejvyí nezasahuje do řádu lidí, ba nezasahuje ani do řádu celého vesmíru. Ti, co zasahují, povstali skrze Něj. Ale tím není řečeno, e bychom se na Něj nemohli obracet, uslyí nás toti oni. Sám umoňuje jen vzniku podmínek pro vytvoření pole časoprostorové dimenze, skrze ni se můe vechno projevit. A tak nedomnívejme se, e by od nás snad něco očekával, či nás chtěl umravňovat anebo dokonce soudit, to vechno je jen na stvořených entitách (tedy i nás lidech) a na energiích tvůrců, jak emitují do prostoru vizi vesmíru.
Ne, nejsme tady sami, kterým nám záleí na osudu světa, a měli bychom se navzájem poznat.
Není tady
Crabat napsal(a):
Ne, nejsme tady sami, kterým nám záleí na osudu světa, a měli bychom se navzájem poznat.
Ano, díky Crabe, e tě zrovna čtu, s houskou se sýrem v ruce, kdy mi není zrovna do smíchu...
Není tady
Jak říká, Rino, některá rána jsou opravdu těká. Ale důleité je, tam někde hluboko uvnitř přitom vnímat, e vesmír, tak jak povstal, je u dokonalý. Netřeba na něm nic měnit, nic dotvářet, jen pochopit vnitřní souvislosti a změnit k němu ná přístup. A pak se zaskví ve své nádheře i originalitě.
Jsme chyceni do vlastních úvah, které se točí v kruhu, limitováni naím jástvím, je nám nedovolí prozřít a uvidět nezkresleně. Ale vdy, kdy jsme dohnáni a na samotný okraj neunesitelné bolesti nás trýznící ego pustí, jeliko jeho nejvyí prioritou je nás chránit a zachovat při ivotě. A tehdy uzříme skutečnost. Jsou to posvěcené okamiky bez nadvlády ega. Ne se zase chopí moci a zmanipuluje nai mysl. A tam soustřeďme svou pozornost.
Není tady
Dík, Crabe!
Není tady
Není zač, vak to má ve svém mottu: "Čím hůře, tím lépe." A a se necháme klesnout na samotné dno, tak tam je právě ten zlom, kdy nás ego pustí a my uzříme.
Není tady