14. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 14. února : Kyjevské smaené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd! 14. února : Menopauza mění vzhled eny. Na co vechno má vliv kolísající hladina hormonů |
|
|
Nekupovat nové auto, kdy etříte.
Platíte za tento luxus úplně nového auta "premium price", dle mého názoru skutečnězbytečně moc. U kdy by jste jej chtěli na druhý den prodat, tak je jeho cena nií, i kdy s ním ujedete jen domů za roh...
To ale rovně znamená na straně druhé, e je na trhu k prodeji i plno skutečně nových aut, řekněmě do tisíc či dva tisíce ujetých kilometrů - které mají ji cenu o několik tisíců či desettisíců Kč nií, ne byla prodejní. To kdy tedy trváte na koupi alespoň "jako" nového auta...
Věřím vak, e podstatně uetříte ji při koupi auta starého 1-2 roky, resp. do např. cca 10.000 km/rok - a pořád máte téměř nové auto, jen vám jej někdo vlastně dobře "zajel", otestoval...
Nakupování starých aut (5 let a více myslím), a ji v bazarech, nebo přímo, je kapitola sama o sobě, jeslti se u toho uetří nebo ne, myslím, záleí více na tom, jak jsme schopni při nákupu odhalit moné chyby auta, a ji vědomě zatajené ze strany prodávajícího - nebo nevědomé, neúmyslně kupujícímu nesdělené. Já měl ve svém ivotě zatím jen dobré zkuenosti při takovém nákupu (vdy v bazaru - měl jsme sebou někoho, kdo tomu rozuměl, jinak bych se napálit určitě nechal sem-tam) - a na straně druhé, kdy jsem auto prodával, taky mi auto kupující nikdy nevrátil, "neomlátil mi jej o hlavu...
Já osdobně si myslím, e se dá utřit podstatně, kdy vnímáte auto jako konzumní produkt, který potřebujete na základní funkci "popojet z A do B", e je na trhu tolik aut, e se dá vybrat za slunou cneu a solidních paramtrech - JEN SE NENECHAT NAPÁLIT PRODÁVAJÍCÍM! To povauji za větí problém. Např. e má jeho auto protočený tachometr. A jak se dá zjisit to, nechám na jiné, snad nám někdo tu radu zde dá...
Moje rada u koupi starího auta je určitě mít sebou někoho, kdo tomu rozumí více, ne jestli to auto má metalizovanou barvu apod. ;-)
Nedat se zlákat nízkou cenou.
U snad vech sluných aut vyrobených po roce 2000 se dá na speciálním kapesním testéru kvalita motoru testovat, jestli splňuje paramettry, co má mít. Take zbývá najít někoho, kdo ten testér vlastní, a s vámi půjde...
Není tady
Juraj napsal(a):
Nekupovat nové auto, kdy etříte.
Platíte za tento luxus úplně nového auta "premium price", dle mého názoru skutečnězbytečně moc. U kdy by jste jej chtěli na druhý den prodat, tak je jeho cena nií, i kdy s ním ujedete jen domů za roh...
To ale rovně znamená na straně druhé, e je na trhu k prodeji i plno skutečně nových aut, řekněmě do tisíc či dva tisíce ujetých kilometrů - které mají ji cenu o několik tisíců či desettisíců Kč nií, ne byla prodejní. To kdy tedy trváte na koupi alespoň "jako" nového auta...
Věřím vak, e podstatně uetříte ji při koupi auta starého 1-2 roky, resp. do např. cca 10.000 km/rok - a pořád máte téměř nové auto, jen vám jej někdo vlastně dobře "zajel", otestoval...
Otázka je, jestli ho opravu zajel DOBŘE. Někteří "řidiči" jsou schopní zhuntovat auto během roku, stačí jim ujet pár tisíc kilometrů. A nemluvím jen o motoru.
Potom je ta úspora poněkud diskutabilní. Osobně bych si ten "luxus" asi dopřála, protoe vím, e jak si auto zajedu, tak bude jezdit. Pokud koupím auto po záruce, i kdy má najeto zdánlivě málo, nikdy nevím, jak s ním původní majitel zacházel a jestli jsem nekoupila pojízdnou pokladničku.
Při koupi nového mám taky jednu neocenitelnou jistotu - e nekupuju ádnou černotu a e se mi jednoho krásného dne přede dveřma neobjeví policajti a já nezůstanu bez peněz i bez přibliovadla.
Není tady
Zrovna teď s autem neetřím, naopak:-( je v servisu a protoe je třeba vyměnit i brzdy, mimo běnou údrbu bude to stát asi 10tis:-( ale nedá se nic dělat, auto potřebuju
Není tady
Určitě Xsaro... Míru rizika má kadý z nás poloenou v hlavě jinde. Je to stejné, z jak prudkého svahu se spustí který lyař - i kdy jsou stejně dobrí lyaři - resp. jak pomalu ten prudký kopec jeden z nich sejde... Nebo dokonce jeden z nich odepne lye a půjde pěky ;-)
Kdy mám na LUXUS - nebo jen chci ukázat, "e na to mám" - určitě rovně koupím nové auto...
I kdy co se týče záruky, i při prodeji auta v záruce ta záruka platí dále, kdy nebyly předtím samozřejmě porueny její podmínky (pravidelný servis dle servisní kníky a pod), ale to se dá zjistit při koupi obyčejně, rovně u samotná přítonost servisné kníky s razítky oficiálního servisu zvyuje hodnotu vozu - nebo jej naopak sniuje...
Kdy vak člověk etří, obyčejně otázka LUXUSU jde stranou. A tak byl "luxus" v mém příspěvku mylen... V jedné ruce dávám na váhu LUXUS, v druhé mám tu UETŘENOU KORUNU.... Jde to proti sobě, nepřímá úměra, dle mého názoru, Buď - anebo...
Není tady
Juraji, já ten "luxus" dala do uvozovek. Zhruba před deseti lety jsem kupovala auto. Koupě nového mě včetně toho, co jsem přeplatila na splátkách vyla stejně jako kamaráda koupě jeho auta. On ho ale na rozdíl ode mě koupil v bazaru, 4 roky staré, taky na splátky, ale proplatil tolik, e ve finále nás ta auta přila zhruba na stejnou cenu. Tak nevím, kdo z nás uetřil.
Ono i u toho etření se dobré zváit třebas to, e do nového auta nějakou dobu nemusí investovat. Ojetina je větinou (pokud nemá velké těstí) pojízdná pokladnička.
Ale jak píe, kadý to máme jinak.
Není tady
Zásadně bych kupoval cash jako fyzická osoba co to nedává do nákladů někde do účetnictví. Neznám splátky, na kterých by nevydělal prodejce - a neprodělal kupující, obyčejný člověk, "co na to nemá" -a nakonec zaplatí o 50 procent více, jo jo...
Není tady
Juraji zná tohle určitě taky:"Levná koupě,drahá koupě".
My jsme si vdy kupovali nová auta,po ca 5 letech prům.pouívání zase prodali a to v momentě,kdy bychom u museli jinak investovat do baterie např.,nebo do nového výfuku,atd.A protoe jsme prodávali celkem nové auto,co to je 5 let, a třeba 130 tisíc km najeto,tak jsme za něho dostali i pěkné penízky,něco doloili a hupky upky pro nové spolehlivé auto,které nemusí zkoumat,abys nenaletěl.A s těma "známýma,co tomu rozumí" - tak takhle si od nás paní kupovala NIssana Almeru;chlap vlezl pod auto,já jsem při tom trnula,protoe jsem s ním jednou srazila srnu a dole jsme plechy nenechi vyrovnat,dále u začal i výfuk vydávat divné zvuky-byl zralý na výměnu,take jsem byla napnutá jak tětiva,no chlap po chvíli vylezl a řekl,e je to dobrý.Měla jsem chut dát mu hned loubanec:P
Povauji to co si napsal,za neskutečně hloupé sedlácké řeči,e kdy jeden den koupí nové auto,druhý den je o 50tis.levnějí.Jenom pako ho jej ale půjde druhý den prodat!!Take to jsou jenom závistivé výkřiky těch,kteří bud skutečně na nové nemají anebo jsou kudlilové a to jim bránit si toto také koupit.Radi se pak baví nekonečnýma reklamace,vymáháním a tím vím,no zkrátka nula z nuly nakonec pojde.
Já jsem toho názoru,e kdy koupit auto,tak jedině nové,protoe ta jistota,e kdykoli otočím klíčkem a jedu je fakt k nezaplacení - a navíc vechno krásně po x let funguje.Konkrétně tedy máme takové zkuenosti s auty automobilky NIssan,jak je to u jiných aut,to nevím.
Není tady
Já osobně povauju za luxusní osobní auta v ceně tak od 500tisíc nahoru. Ale kdy si někdo koupí nové auto za 150 táců,nedá se o luxusu mluvit,kolikrát jeto i jeho výrobní prostředek-potřebuje ho ke své práci nebo k dopravě do zaměstnání,atd.
Spí říkám,e dnes,kdy jsou nová auta hodně laciná,je hloué,kupovat si jakéhosi zajíce v pytli alias pokladničku,jak trefně píe Xsara.
Není tady
Trvám na tom, Jaku, e je na druhý den po nákupu auto na trhu levnějí... Ale Tvůj názor Ti samozřejmě rovně neberu :-)
Ano, "levná koupě", můe být v konečném důsledku i "drahá koupě", souhlasím... Ale taky nemusí.
Ten "odborník" co s Tebou půjde - musí skutečně něco znát. A takového mám já. A jsem rád. :-)
Není tady
Na YouTube je pár ikovných návodů. Ten nejrychlejí je, vyházet ve nepotřebné z kufru. Nevozte v něm zbytečnosti.
Není tady
Frantika kutová napsal(a):
Na YouTube je pár ikovných návodů. Ten nejrychlejí je, vyházet ve nepotřebné z kufru. Nevozte v něm zbytečnosti.
Myslí z cestovního kufru?Nebot tady by to jistě opodstatnění mělo.my se ovem bavíme o částkách ve statisících korun:dumbom:
Není tady
Juraj napsal(a):
Trvám na tom, Jaku, e je na druhý den po nákupu auto na trhu levnějí... Ale Tvůj názor Ti samozřejmě rovně neberu :-)
Ano, "levná koupě", můe být v konečném důsledku i "drahá koupě", souhlasím... Ale taky nemusí.
Ten "odborník" co s Tebou půjde - musí skutečně něco znát. A takového mám já. A jsem rád. :-)
to je logika jak noha teda:dumbom:
To by sis teda nemohl koupit nikdy nic nového,elektronikou počínaje,oblečením konče,ve co si koupí nové,druhý den u za tu samou cenu neprodá,kdy si teda stále trvá neopodstatněně na svým nepochopitelným a neopodstatněným tvrzení
Není tady
Rikam neco jineho, Jaku, od zacatku...
Ze kdyz cchci setrit na koupi auta, kdyz koupim auto "z druhe ruky", at na druhy den, nebo na den treti ci po dvou mesicich - je vzdy temer nove - ale ma nizsi cenu - ale stale stejnou hodnotu - pro mne. Tedy jako kdybych koupil uplne nove... A tim usetrim. Kdyz chci - nebo potrebuji - nebo skutecne MUSIM setrit...
O nicem jinem nemluvim, ani o elektronice ani o obleceni... Ale i tam jsou urcite pravidla, ktere kdyz dodrzujes, tak usetris. Ale asi jina. Setreni na obleceni (u deti alespon] mas ZDE, jak usetrit u elektroniky muzeme psat oba ZDE. Kdyz budu mit cas, urcite i tam napisi svuj nazor, na elektronice a jejim nakupu se da usetrit i 50 procent, myslim, na obleceni i vice, kdyz nebuud hledet na znacku... To na aute vzdy nejde, az takovy pretlak na trhu neni, rekl bych...
Není tady
Tip k úpo*né jízdě:
Předvídat situaci např. při dojezdu k semaforu se svítící červenou. To jest dojídět bez toho, abych přidával plyn a musel pak brzdit - avak se zařazenou rychlostí, abych mohl v případě potřeby (naskočí zelená) jen přidat.
Není tady
Ke koupi auta:
Nekupovat nové auto, ale dobře zajeté. To znamená maximálně 2 roky staré, nebo maximálně do 50 000 km, abych ho mohl po dvou letech se stotisící najetými kilometry prodat s minimální ztrátou.
Není tady
Já etřím hlavně na PHM, které jsou dnes nejdraí. Kupuju je za poukázky hlavně u Tesca a OMV a díky provizím,které dostanu za platbu poukázkami uetřím cca 5-8 Kč/litru.
Není tady