Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 24. 3. 2011 15:45

Odra
♥------
Registrovaný: 24. 3. 2011
Příspěvky: 1

životní příběhy

Dobrý den, jsem student, který zrovna dopisuje diplomovou práci na téma "ženy jako oběti domácího násilí", téma jsem si zvolil z důvodu, vlastní zkušenosti, kdy otec vydíral, napadal a ponižoval moji vlastní mámu. Bohužel se mi povedlo sehnat jen dvě ženy, které mi byly schopné vyprávět svůj životní příběh. Proto touto cestou prosím ženy, které byly nebo stále jsou nebo  týrány psychicky nebo fyzicky, aby mi svůj příběh napsaly na mail undulatus@atlas.cz. Nepotřebuji jméno ani bydliště ani žádné osobní údaje vše je anonymní, možná jen věk by bylo dobré uvést. Pomůžete tak dobré věci, nejen, že pomůžete mně, ale moje práce bude veřejně přístupná a bude se jí moci inspirovat kdokoliv na internetu a každé z Vás, která mi napíše svoji práci pošlu a třeba Vám v něčem taky pomůže. Pomozte tak osmělit se dalším ženám svěřit se se svým životním příběhem a nebát se problém řešit. Pokud mohu poprosit v příběhu je důležitá posloupnost " seznámení s partnerem, první  příznaky násilí, rozvoj násilí, možné důvody, pokud jste to řešily tak jak, jestli ve vztahu setrváváte a proč, poslední kapka pro ukončení, kdo vám pomohl, vᚠživot v minulosti a teď atd prostě se mi vyzpovídejte na uvedený mail. undulatus@atlas.cz ... pochopitelně Vám dám ihned zpětnou reakci a pokud budu moct rád pomůžu, doufám, že se nebudete dívat na elou věc s odporem protože jsem muž, opravdu i slušní muži s úctou k ženám existují. Přeji pěkný den a předem děkuji Ondřej

Není tady

 
NÁŠ TIP: