14. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 14. února : Kyjevské smaené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd! 14. února : Menopauza mění vzhled eny. Na co vechno má vliv kolísající hladina hormonů |
|
|
Tiina: Jo jinak Tercilo sorry, ale tohle vyblikávání je na pár facek, navíc o co ti lo ? Kdyby uhnul, jela bys rychleji ???
Tinuko, vyblikávání vůbec není na pár facek, to jen někteří zakomplexovaní jedinci to takhle berou. Jako uráku nebo co - nevím.
Tobě musí být úplně jedno, "o co mi lo", stejně jako mně je jedno, o co jde tomu, kdo na mě zezadu blikne. Řeknu si, e má svůj důvod jet rychle, a uhnu mu, někdy se i dlaní ruky do okýnka omluvím za to, e jsem "zdrovala".
Já bliknutí beru jako pouhou PROSBU o to, abych z jakéhokoliv mého důvodu mohla jet rychleji ne ten, co si přede mnou buď ladí rádio nebo ivě povídá se spolujezdcem, ví....
Beru to jen jako způsob domluvy, nic víc. Stejně tak to vnímám u někoho za mnou, kdo prostě potřebuje jet rychleji ne já. ádné emoce, jen domluva.
Protoe kadý jsme na té silnici z jiného důvodu a já nemám právo někoho zdrovat. Tak nás to učili v autokole před 26 lety - jezdím denně, jezdím svině a za 26 let bez krábance.
A Ty?
Mmch., je to úplně stejné, jako kdy Ti někdo, třeba kamion, uhne, abys ho mohla předjet, a Ty mu pak poděkuje varovnými. On obvykle jetě blikne světly a třeba mávne. To fakt nezná?
Na Tvoji otázku: kdyby Ti uhnul, jela bys rychleji? se nabízí jedině mírně sarkastická odpověď: No to je snad samozřejmé, e ano, nebo myslí, e bych měla jet soudrusky vedle něj?
Upravil(a) Tercila (24. 5. 2010 21:26)
Není tady
Cintoríny sú plné tých, ktorí sa strane ponáhžali... a nemocnice dtto. U sa doponáhžali... zrazu je toho času tóóóžko - celá večnos. A ak mali astie, zabili len seba a nevzali so sebou nikoho nevinného.
Není tady
Terci, zlato, kdy před tebou jede kolona aut, tak tím, e uhne jedno před tebou se toho moc nezmění, protoe ten zdrující tam jaksi stále jetě bude, e. Čili pojede plus mínus pořád stejně.
A vyblikávání je na pár facek, to se prostě nedělá.
Není tady
Ja teda s rizenim problemy nemam. Ani se zaparkovanim. Cvicila jsem v autoskole.
Problemy nemam a vite proc, reknu to na rovinu: chodila jsem do autoskoly a tu jsem zaplatila. A na konec udelala , ovsem napodruhe, zkousku. Nedala jsem prednost jednomu chodci, tak me doporucili jeste jizdy a dalsi zkousku.
Mam problem jen s tim, ze nekdo po absolutoriu a zkouskach pise, ze neumi zaparkovat nebo se boji provozu. Jak to? Co delal instruktor ,ktery si nechal zaplatit? Me stve to, ze cerstva absoloventka neumi ridit. Znam i jine holky, ktere maji ridicak, ale neumi zaparkovat nebo se rozjet do kopce. Ja nekritizuji je, ale autoskoly!
To mi proste pripomina cerstvy clanek z novin, ze deti po trech letech vyuky anglictiny neumeji zareagovat na vetu. do you speak english? nebo What's your name? PTAM SE: co je to za skoly a za ucitele.
A jeste k tomu rizeni : ja jsem se rozjela sama par dni po zkousce za mesto po silnici , kterou znam leta. A pak uz jsem jezdila sama.
Moje sestrenice a jine zname holky neumeji, ale ridicak dostaly hned po 12 jizdach. Ja az za dalekov vic. Pokud jsem nezaparkvala podelne bez problemu, nemela jsem narok !!!!
Zrovna jsem ujela 700 km v aute sama a bez problemu.
Není tady
venue napsal(a):
Zakladni veci se musi naucit v autoskole!!!
Ani se nedivim, ze je v Cesku na silnicich tolik mrtvych, kdyz daji ridicak kazdemu.
U nas se nepodivas pri zkousce jednou do zrcatka a letis....
MOJ SLOVA a muj pripad.
Není tady
Tercila napsal(a):
[i]Dnes někdo na dálnici v levém pruhu dost zdroval, dalo se za ním jet max. 110 km/h., byla jsem asi pátá v řadě, take jsem začala prosit řidiče přede mnou blikáním a blinkrem, aby to vzdal, e se chci posunout, on ovem měl asi stejný úmysl s autem před sebou, čemu se nedivím...
Taky jsem dost bojovala s řízením, a i kdy trénuju, co to jde, občas se nervozity nezbavím. Nicméně k postřehu výe, kdy chci předjet kolonu kamionů, občas se v levém pruhu dostanu s naí starou felicií i na 120 km/h. Take podobné prosby ignoruju, protoe mi to prostě rychleji nejede a na pokusy řítit se stopadesátkou s naí skořápkou, která řve u kolem stovky, nemám a nechci mít.
Take nic osobního, snaím se předjet co nejrychleji, ale světelné a zvukové efekty mi k tomu moc nepomáhají.
Není tady
Jízdy v autokole nemohou stačit k naučení se řídit. Myslím, e se jedná o léta jedění, ne se člověk jezdit doopravdy naučí. A je asi jasné, e nemluvím o tom, e "umět řídit" neznamená auto rozjet, odbočit, couvnout a zastavit čo projet známou trasu jako MHD. Myslím tím také techniku jízdy, naučit se odhadnout vzdálenost,naučit se předjídět bezpečně, zorientovat se na neznámých křiovatkách, ani by byla zastavena doprava, i třeba předpokládat to, e protijedoucí auto, které má "překáku" ji nebude respektovat.
Pokud je někdo takový fenomém, e po kurzu autokoly, nějakých 20ti hodinách (bo kolik tam je),skutečně umí řídit, nebo se domnívá e "umí" řídit, měl by si uvědomit, e také mohl mít jenom těstí.
Souhlasím s tím, e základní věci se musí naučit v autokole.
Není tady
Maryt napsal(a):
Tercila napsal(a):
[i]Dnes někdo na dálnici v levém pruhu dost zdroval, dalo se za ním jet max. 110 km/h., byla jsem asi pátá v řadě, take jsem začala prosit řidiče přede mnou blikáním a blinkrem, aby to vzdal, e se chci posunout, on ovem měl asi stejný úmysl s autem před sebou, čemu se nedivím...
Taky jsem dost bojovala s řízením, a i kdy trénuju, co to jde, občas se nervozity nezbavím. Nicméně k postřehu výe, kdy chci předjet kolonu kamionů, občas se v levém pruhu dostanu s naí starou felicií i na 120 km/h. Take podobné prosby ignoruju, protoe mi to prostě rychleji nejede a na pokusy řítit se stopadesátkou s naí skořápkou, která řve u kolem stovky, nemám a nechci mít.
Take nic osobního, snaím se předjet co nejrychleji, ale světelné a zvukové efekty mi k tomu moc nepomáhají.
No..k tomu by bylo mono dodat, e nastane-li tato situace, pak lo o patný odhad momentu předjídění.
Ale souhlasím s tím, e to blikání nic moc nevyřeí ve chvíli, kdy tato situace u nastane. Blikání je pro mě přínosem, kdy auto v levém pruhu jede rychleji, ne by se dalo očekávat a je povoleno, a tak tím to auto, které mu "vjede" do L pruhu upozorní...Pokud je srozumitelné jak jsem to myslela..
Není tady
Wiki napsal(a):
Jízdy v autokole nemohou stačit k naučení se řídit. Myslím, e se jedná o léta jedění, ne se člověk jezdit doopravdy naučí. A je asi jasné, e nemluvím o tom, e "umět řídit" neznamená auto rozjet, odbočit, couvnout a zastavit čo projet známou trasu jako MHD. Myslím tím také techniku jízdy, naučit se odhadnout vzdálenost,naučit se předjídět bezpečně, zorientovat se na neznámých křiovatkách, ani by byla zastavena doprava, i třeba předpokládat to, e protijedoucí auto, které má "překáku" ji nebude respektovat.
Pokud je někdo takový fenomém, e po kurzu autokoly, nějakých 20ti hodinách (bo kolik tam je),skutečně umí řídit, nebo se domnívá e "umí" řídit, měl by si uvědomit, e také mohl mít jenom těstí.
Souhlasím s tím, e základní věci se musí naučit v autokole.
Konečně WIKI někdo, kdo troku přemýlí. Ano, v autokole vás naučí základy, teorii a opravdu řídit se naučíte a praxí...a to kolikrát letitou. Nemůete přeci chtít, aby vás to někdo stihl naučit za 32 hodin (ty jsou povinné).
Já dodělala autokolu před měsícem a půl. Po tomhle kurzu u jsem byla za volantem "jistějí" a některé věci jsem dělala automaticky. Za tu dobu co mám řidičák jsem ale za volant sedla jen jednou. nervozita ílená. Najednou tam nebyl ten spolujezdec co má pedály, kdyby něco (taková ta moje pojistka). A protoe jsem věděla e to tak dopadne, byla to taková moje kondiční jízda.
Co teda můu říct, je třeba jezdit, jezdit a jezdit. Ze začátku třeba v mírném provozu nebo na odlehlých cestách a pak ve městě. Časem to bude lepí a i ten odhad bude
Není tady
Wiki napsal(a):
Souhlasím s tím, e základní věci se musí naučit v autokole.
Mě osobně v autokole nenaučili nic..Vlastně jo . zařadit .1,2, :lol:to ve!
Není tady
Zdravím, jak u tu zaznělo, mně nejvíc pomohlo se uvolnit a zbavit se strachu, čeho jsem dosáhla hlavně tím, e jsem se nepřestávala snait. Je dobré mít s sebou ze začátku někoho po ruce, kdo vám případně pomůe nebo poradí. Taky jsem měla problémy s parkování, a to hlavně proto, e jsem měla moc velké vozidlo, a tak jsem si nikdy nedovedla udělat přehled o jeho velikosti. Nakonec jsem si z http://www.rpz.cz/renault/ koupila Clio, které je na mě tak akorát velké, take mi u nedělá problém s ním zaparkovat, a to i podélně!
Není tady
omyl...
Upravil(a) Selima (2. 7. 2017 17:02)
Není tady
tak nic lepího ne "řídit, řídit a řídit" vám nepomůe Taky je praxe nutností
Není tady