14. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 14. února : Kyjevské smaené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd! 14. února : Menopauza mění vzhled eny. Na co vechno má vliv kolísající hladina hormonů |
|
|
Moc vás zdravím a prosím touto cestou o radu a vae zkuenosti. Kamarádka doučuje áka 5. třídy český jazyk a já bych jim měla pomoci s angličtinou. Klučina je disgrafik a dislektik; já jsem v té rodině zatím nebyla, maminka mi jen řekla, e ve kole je to čím dál horí. Nevím, jestli byli v PPP... Tak vás prosím, jestli byste mi mohli říct, jak se takový človíček projevuje konkrétně třeba v jazykových sférách, co soustředěnost atd. Chtěla bych si udělat podrobnějí obrázek.
Děkuju, mějte se krásně..
Není tady
Můu poradit jen toto. Můj bratr je dysgrafik i dyslektik i nějaký dysorto...něco.....
Učení s ním byla hrůza celou základku i učňák, loni natěstí kolu dodělal, jinak u jsem měla občas strach o mámino zdraví....
Problém byl hlavně v tom, e mu od začátku dávali ve kole najevo, e mu to nejde, e je pomalý...atd. A on se zatvrdil a prostě se odmítal učit. Nebavilo ho to, nechtěl se učit. To, e přinese pětku, nebo e třeba propadne mu bylo úplně jedno. Nebýt mamky, která se s ním denně hodiny učila, by nedodělal ani základku...
Angličtinu samozřejmě měl. Ale neumí z ní vůbec nic, proel jen díky tomu, e do něj mamka neustále hustila slovíčka, aby alespoň z něčeho měl 4, 3 a nepropadl. Vůbec ji nechápal, ani se nesnail ji pochopit...
Take asi tak. Připravila bych se na těké chvíle. Fakt to není jednoduché zaujmout ho něčím tak, aby ho to bavilo Drím palce
Není tady
POkud byl v PPPpak musí mít rodiče doma zprávu a tam by měly být uvedeny i metody nápravy. Dyslektik má problémy se čtením dysgrafik je tzv. těká ruka. Na netu je spousta projevů popsána.
V aj se soustřed na slovíčka. Jak vidí , stačí aby prolezl. Pokud chce více pomoci s nápravou pak bude potřeba vyuít TPR. (total physical response). To aby mu mozek pomohl tematiku zpracovat. Po zvládnutí znalosti slovíček by se s měla zaměřit na spojení grafické podoby a sluchového - číst sním, třeba i párově a tak, aby si slovíčka ukazoval. Je to blbost? Není, čtení s ukazováním jeho hlavinka zná u z první třídy, dosáhne poadované odezvy.
Dále se pak věnuj doplnovačkám, obrázek - napi slovo s naznačením počtu písmen apod. Osmisměrky, oběenec - to jsou hry které také mohou pomoci. Pak také zkouej aby dané věty předvedl, aby jen nepřekládal. Swimming, writing - to jsou bezva věci na "hraní".
Není tady