Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 25. 11. 2009 9:19

Suzie
♥♥♥♥---
Registrovaný: 14. 8. 2006
Příspěvky: 410

Ketlování a korálkování

Ahoj,  zkouším vyrábět náušnice a náramky z korálků a ketlovací technikou, ale jsem úplný začátečník a potřebovala bych poradit, kde na netu najdu jednoduché návody nejlépe s obrázky. Poradíte mi? Díky.

Není tady

 

#2 25. 11. 2009 9:29

sugar
♥♥♥♥---
Registrovaný: 21. 1. 2009
Příspěvky: 457

Re: Ketlování a korálkování

možná najdeš pomoc tady:
http://forum-czechbeadwork.ic.cz/
a když ne, tak alespoň pro inspiraci smile

Není tady

 

#3 25. 11. 2009 10:22

Blossom
Host

Re: Ketlování a korálkování

Suzie, právě tento víkend proběhl v Radostíně (u Sychrova - mezi Turnovem a Libercem) Výtvarný víkend v Českém ráji. Já tam byla, bylo to moc pěkné.
Tam se v sobotu dopoledne ketlovalo a korálkovalo, odpoledne byla nějaká a vyrábění z orobince.
Prý se tyto víkendy budou konat dál, občas, podle zájmu. Takže tam by ses Suzie toto naučila, poradili by ti.
Informace najdeš  oficiálních stránkách Českého ráje.

 

#4 25. 11. 2009 10:59

Suzie
♥♥♥♥---
Registrovaný: 14. 8. 2006
Příspěvky: 410

Re: Ketlování a korálkování

Dík za rady - ty stránky si prozkoumám a ten kurz budu určitě potřebovat, protože zatím vyrábím sice po*ně originální, ale dost podivné šmodrchance.

Není tady

 

#5 25. 11. 2009 16:38

Suzie
♥♥♥♥---
Registrovaný: 14. 8. 2006
Příspěvky: 410

Re: Ketlování a korálkování

Holky a teď mi prosím poraďte, co mám dělat. Koupila jsem si velice levně krystaly srdíčka od Swarovski a mají tu blbou dírku ne zeshora dolu, ale nahoře vodorovně. Jak z toho mám umotat náušnice a přívěsek? Bez nýtu to neumím. Díky předem.