14. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 14. února : Kyjevské smaené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd! 14. února : Menopauza mění vzhled eny. Na co vechno má vliv kolísající hladina hormonů |
|
|
Zdravím vechny!
Jsem tady poprvé a ani nevím, jestli správně,ale máme teď s dcerou takový mení problém.
Je v prvním ročníku na střední kole a od druhého pololetí nosí jednu 5-ku za druhou z matematiky.Nikdy neměla s tímto předmětem ádné větí problémy ( nejhorí známkou z matematiky byla 3 na vysvědčení a to né vdycky), doma se poctivě učí a přesto .... Najde se tady někde někdo, kdo by mi poradil kde hledat chybu, jestli v učiteli nebo v ákovi? Jeké je správné hodnocení áka v matematice, kdy ma postup při řeení příkladu správný, ale ve výsledku udělá chybu a naopak, kdy má výsledek dobře, ale dopracoval se k němu jiným způsobem, ne jaký si představuje učitel? Opravdu si pokadé zaslouí známku 5 ?
Předem moc děkuji za odpovědi.
Romana
Není tady
Vecny problem ceskeho skolstvi. Zasadne nesouhlasim s tim, ze se zakovi naridi postup, podle ktereho ma pocitat !!! Je to nesmysl.
Problem bych hledala v uciteli. Nezaujme, hodiny muzou byt nudne, nepoda dostatecne vyklad atd.
Není tady
Nemusí to tak být, dcera která měla a do konce deváté třídy vdy a ze veho jen samé jedničky, najednou v prvním čtvrtletí na gymnazu měla dvě 4 (jednu ze zeměpisu) a několik 3. Normálně jsem se bála, e propadne. Ale bylo to prostě jen rozdílnými nároky učitelů a změnou ve způsobu výuky. Teď je ve třetím ročníku a je naprosto v pohodě.
Ale pokud má takové problémy a od druhého pololetí bude chyba někde jinde. Já bych si vyádala konzultaci učitele.
Není tady
No, jen v učiteli těko, kdy vichni ostatní pětky nemají. Větina dětí se na střední kole zhorí o dva stupně, co ti měli na základce říct, abyste mohli podle toho vybrat správnou kolu. Ona na základce ani ádná matematika není, jsou to jen počty a mladá prostě na matiku ani na počty není - takových lidí je spousta a učení pomůe jen zčásti. Kdy se tomu bude poctivě věnovat, pravděpodobně proleze, ale premiant z matematiky z ní určitě nebude. Asi jí seeň nějaké doučování, pokud to nezvládne sama, jinou monost nevidím
Jinak, ........"kdy má výsledek dobře, ale dopracoval se k němu jiným způsobem, ne jaký si představuje učitel? " to jsem já se sebou ani se synem nikdy nezaila, e by nějaký učitel lpěl na postupu - pokud se tedy k výsledku nedobral tím, e tam nabastlil nějaké zmatky a nesmysly a výsledek od někoho opsal - pokud ten jakýkoli postup je správný, neznám učitele, který by jej neuznal
Ony hlavně děti, které na matiku nejsou, těko přijdou na nějaký nový, neotřelý postup - jsou rády, kdy zvládnou ten, co se jim ve kole nabízí
Upravil(a) mashanka (5. 7. 2009 12:45)
Není tady