Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 22. 5. 2007 6:52

ivina1
♥------
Registrovaný: 31. 10. 2006
Příspěvky: 13

čípky factu

Na toal. papíře jsem nacházela trochu krve a v pátek i na stolici. Od té doby jsem žádnou krev neviděla. Včera jsem byla u lékařky, řekla jí svůj problém a ona mi řekla, že to jsou hemeroidy. Ani mě nijak neprohlídla, což mi přišlo divné. Koupila jsem si tedy factu čípky a mastičku. Dnes jsem byla na velké, vyprázdnila se a chtěla si zavést čípek. Ale nešlo to, zandala jsem tam tak 3/4, ale cítila jsem trošku bolest. No byla jsem u toho i dost nervózní. Nemáte nějaký tip, jak zavést čípek a hlavně jak daleko. Nevíte, za jak dlouho se "rozpustí". Díky moc.

Není tady

 

#2 22. 5. 2007 10:07

sisi21
♥♥♥♥♥♥♥
Registrovaný: 7. 1. 2007
Příspěvky: 13354

Re: čípky factu

ahoj ivina..někdy může být zavádění čípku při hemeroidech  bolestivé...Zkus si taky koupit dubovou kůru,prodávají to i v mastičce..až se bolest zmírni, zkus pak čípek ,ten je proti krvácení...a jak daleko,prostě ,aby ti nevypadl nazpátek.Ničeho se neboj.uvidíš to zvládneš...


http://www.inglene.dk/billed.asp?PrivatBilled=7195271

Není tady

 

#3 22. 5. 2007 13:22

Bety
♥♥♥♥♥♥♥
Registrovaný: 10. 1. 2006
Příspěvky: 9003

Re: čípky factu

Ano, vytrvej a určitě se to zlepší, a taky si můžeš koupit tablety Hemodin a užívat podle letáku (1 denně, s jídlem). Na netu je o něm napsáno, zadej do vyhledavače, já jsem vyzkoušela a zdá se mi že dobře zabírá. Ale je blbé že tě lékařka neprohlídla! Ještě jsou dobré sedací koupele v odvaru řepíku, řepík působí úplně zázračně na hojení. Stačí koupit v lékárně, může bát i čaj v nálevovách sáčcích a uvařit.