Svas — 8. 1. 2019 14:53

Po patnácti letech jsem si, já bláhová, usmyslela, že si koupíme novou lednici. Kolem té staré, nicméně stále fungující chudinky, se dělala louže. Vybrala jsem si lednici a bohužel ji koupila v kamenném obchodě společnosti Alza a těšila se. Protože kdybych si ji koupila přes internet, mohla bych do čtrnácti dnů odstoupit od smlouvy, no, jsem stará a ráda se na výrobek podívám a osahám si ho. Půl hodiny před dohodnutým příjezdem lednice přes SMS mi termín dopravy zrušili. Pak následovalo asi ještě šest dalších termínů, ale minulý týden v sobotu večer lednice konečně dorazila. Nechali jsme ji vzorně odstát do nedělního večera a pak naplnili. V pondělí ráno jsem kolem lednice měla pro změnu krvavou louži, jak roztál celý mrazák, takže jsme všechno vyhodili. Ta lednička jen svítí a neustále řve, že jsou otevřená dvířka, ačkoli nejsou, jinak neumí nic. Ani nechladí, ani nemrazí. Takže reklamace, která je poměrně komplikovaná, nejdřív musím dostat domů autorizovaný servis a ten na to má 30 dní. Ale zase na druhou stranu takhle čisto jsme doma dlouho neměli, nemáme ani máslo. Máte taky podobné zkušenosti a taky vám vadí ta absolutní bezmoc?

AndreaP. — 8. 1. 2019 18:26

A není to spíše skrytá vada a možnost odstoupit od smlouvy? Prostě ať si tu nefungující kraksnu hezky odvezou a vrátí peníze.

vrabčák — 8. 1. 2019 20:10

Svas, je to děs a běs. :( Kde je konec zlatým českým ručičkám???!!!!!!!!!?????? Kam se poděla profesionální čest??????? :usch: :kapitulation:

Selima — 8. 1. 2019 20:38

To ťa ľutujem... ja som kupovala až po tom, čo mi chladnička úplne kľakla - vybrala si, keď som nebola doma, samozrejme, takže som nielen musela všetko vyhodiť, ale sa aj urobila priehrada a zvlnila sa podlaha... Ale priviezli mi novú úplne bez problémov, v ohlásenú hodinu, odviezli starú :supr: a jej následníčka funguje ako hodinky, ťuk-ťuk... Opak by ma nas.... naštval!

Svas — 9. 1. 2019 10:50

Zlaté české ručičky už, vrabečku neexistují, jak mě dneska ujistil pan opravář, kterého se mi po neuvěřitelném množství mailů a telefonů povedlo k nám dnes ráno dostat, protože přece máme na vše 30 dní, dnes jsou to zlaté čínské ručičky. Všechno, co je uvnitř té krabice, je z Číny včetně kompresoru. Andrejko, tak to jsem si myslela taky, ať si tu nefungující kraksnu zase odvezou. To nejde, nejdřív ji musí vidět v reklamačním protokolu autorizovaný servis. Až když to bude druhá závada, vrátí ti peníze.
Pan opravář byl velmi příjemný, závada byla prozatím odstraněna, nějaký šikula do té lednice nedal chladicí směs. Tak uvidíme, jak to dlouho vydrží, držte mi palce.

Selima — 9. 1. 2019 14:00

:co: :sjuk:

vrabčák — 9. 1. 2019 19:04

Svas, už je držím. :)